• E was altijd mijn beste vriendin, tot begin vorig schooljaar. We kwamen met een stel meisjes in de klas die E leuker vond en uiteindelijk begon ze alleen nog maar met mij om te gaan als ze mij nodig had. Ze heeft toen ook iets gedaan waarvan ze wist dat het me erg zou kwetsen. Sindsdien heb ik onze vriendschap verbroken door hiermee naast haar te gaan zitten in de klas en niks meer uit mezelf tegen haar te zeggen. We deden alleen toen nog het sectorwerkstuk samen waardoor ik verplicht was met haar om te blijven gaan. Ze heeft het hele schooljaar nog allemaal dingen gedaan om mij dwars te zitten. Nu zijn we allebei geslaagd en zijn we ieder naar een heel andere school te gaan dus hebben we niks meer met elkaar te maken, tenminste dat dacht ik.
    Een paar weken ging ze plotseling de beste vriend van mijn vriend op instagram volgen. Ze heeft die jongen nog nooit gezien en ze kent hem alleen maar uit verhalen van mij. Vandaag heeft ze mijn vriend plotseling uitgenodigd op Facebook, wat ik ook niet snap. Mijn vriend woont best ver weg en ze heeft hem vier keer gezien, de laatste keer was meer dan een jaar geleden. Ze heeft dan ook niks met hem te maken.

    Echt, wat is haar probleem? Kan ze niet gewoon weg blijven bij min vrienden en vriend? Ik ben echt geïrriteerd nu.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat is inderdaad echt heel irritant. Ik snap dat dit vervelend voor je is, maar probeer het van je af te zetten. Je kunt er niet zoveel aan doen, laat haar lekker mensen volgen op Instagram en "vrienden" zoeken op Facebook. Ze verveelt zich vast ofzo, ik ken genoeg van die zielige types die dit soort dingen ook doen. Probeer het los te laten en er gewoon niet op te letten, anders ga je je alleen maar meer ergeren.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ahw, dat is echt heel irritant. Kun je haar niet blokkeren en tegen je vriend zeggen dat hij hetzelfde moet doen?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wow, iemand zoekt aandacht. [Ik heb het over E.]


    Firm believer of all that is magic

    Aidan schreef:
    Wow, iemand zoekt aandacht. [Ik heb het over E.]


    Oui.
    Maar ik denk dat het niet zo'n enorm probleem is dat ze je vriend uitnodigt, als ze hem wel 'kent'. Oké ze is wel laat, tja.
    Al vind ik dat van die beste vriend gewoon raar, like, ze kent hem niet. (krul)


    wat was dit ookalweer

    Vinception schreef:
    Ahw, dat is echt heel irritant. Kun je haar niet blokkeren en tegen je vriend zeggen dat hij hetzelfde moet doen?


    26 - 02 - '16