• Ik weet het mensen. Maar het gaat er echt niet gemakkelijker op.
    En ik weet niet meer met wie ik er over kan praten.
    Nu is het dat mijn lief had gezegt dat hij zijn facebook ging verwijderen.
    Ik kijk op zijn profiel en er staat gewoon dat hij me verwijderd heeft als vriend.
    De profielfoto,omslagfoto + statusrelatie is weg. En daar was ik kwaad om.
    En nu heb ik het zelfde gedaan gewoon omdat ik kwaad ben en er echt van genoeg heb.
    De reden was niet om Kirsten die nog altijd tussen hem en mij komt.
    Maar omdat facbook hem niet meer interseerd. Oke ik begrijp da.
    Maar ga niet liegen in mijn gezicht dat je me gaat verwijderen enzo. En dat doet hij nu keer op keer als ik een goeie dag heb zoals vandaag.
    Ik heb wedstrijd vanavond en kijk er zo naar uit. Nog steeds hoor. Nu ik wil hem gewoon een hele dag negeren
    hem niet meer horen. En het toch misschien uitmaken. Mits hij toch veel met het werk op verplaatsing is.
    Want dit kan echt zo niet. Help me : ( Tips of hulp gevraagt. Ik kan het gewoon zelf niet oplossen : (
    Ik heb het er echt moeilijk mee.

    Bedankt voor de hulp


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Dumpen die handel (als hij je echt als vriend etc. heeft verwijderd)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Waarom zou je samen met iemand blijven als diegene je toch alleen maar pijn doet? Je moet gewoon de beslissing maken om door te gaan en een paar leuke momenten te hebben maar ook heel wat verdrietige, of het af te kappen en later iemand anders te ontmoeten die veel leuker is. Als ik jou was, zou ik hem dumpen en iemand kiezen die beter voor je is.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Scribe schreef:
    Dumpen die handel (als hij je echt als vriend etc. heeft verwijderd)


    Ja dat heeft hij echt gedaan. Ik schrok er zelf van.
    En dan eerst komen zeggen ja ik ga mijn facebook wegdoen.
    Ja ik zie het. En dan kwam hij doodleuk zeggen ja ma we kunnen toch zo nog chatten en smsen.
    En dat was echt de druppel bij mij. Ik heb hem gezegt op zo'n manier wil ik niet chatten of smsen.
    Hij moet maar eens echt gaan leren in zien dat je met mensen hun gevoelens zomaar niet speelt.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Eledhel schreef:
    Waarom zou je samen met iemand blijven als diegene je toch alleen maar pijn doet? Je moet gewoon de beslissing maken om door te gaan en een paar leuke momenten te hebben maar ook heel wat verdrietige, of het af te kappen en later iemand anders te ontmoeten die veel leuker is. Als ik jou was, zou ik hem dumpen en iemand kiezen die beter voor je is.


    Ja daar dacht ik in begin ook aan. Hij zegt dat hij zijn best nu gaat doen.
    Ja ik zie het. Ik heb het hem al gezegt als er nog zoiets gebeurd is het echt gedaan.
    Ja het dumpen zal nu zeker niet meer lang blijven duren. Hij weet dat ik al ongelukkig ben met hem.
    En dat doet hij nu nog maar meer.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Als hij je al zo vaak teleur heeft gesteld, zal je toch zelf echt een keer de knoop door moeten hakken.
    Je wilt toch zeker niet zo behandeld worden! Je moet gewoon voor jezelf opkomen (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Een lief dat je verwijdert van Facebook als lief is geen echt lief. Ik ken de hele voorgeschiedenis niet, maar dumpen zou ik zeggen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Zabimaru schreef:
    Als hij je al zo vaak teleur heeft gesteld, zal je toch zelf echt een keer de knoop door moeten hakken.
    Je wilt toch zeker niet zo behandeld worden! Je moet gewoon voor jezelf opkomen (:


    Nee daar heb je gelijk in. Pff het is echt niet meer te doen.
    Onze relatie valt gewoon niet meer te reden. Opkomen voor mezelf gaa moeilijk bij me.
    Ik durf nooit nee zeggen : (


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Novoselic schreef:
    Een lief dat je verwijdert van Facebook als lief is geen echt lief. Ik ken de hele voorgeschiedenis niet, maar dumpen zou ik zeggen.


    Geloof me dat is een lang verhaal en wil je echt niet weten.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Niet negeren. Slechte methode. Communicatie. Altijd communicatie. Eerst een goed gesprek, dan heb je meer beeld over echt wel of niet dumpen.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Nee daar heb je gelijk in. Pff het is echt niet meer te doen.
    Onze relatie valt gewoon niet meer te reden. Opkomen voor mezelf gaa moeilijk bij me.
    Ik durf nooit nee zeggen : (


    Je geeft zelf het antwoord al! Het is niet meer te doen. Je ziet het dus zelf al gewoon in, dan is er alleen die allerlaatste stap die je moeten maken, ik snap dat je dat moeilijk vind, maar het moet toch gebeuren en dat weet je zelf ook. Krabbel nou niet meer terug en doe wat het beste is voor jouzelf en dat is, hem dumpen.


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Zabimaru schreef:
    (...)

    Je geeft zelf het antwoord al! Het is niet meer te doen. Je ziet het dus zelf al gewoon in, dan is er alleen die allerlaatste stap die je moeten maken, ik snap dat je dat moeilijk vind, maar het moet toch gebeuren en dat weet je zelf ook. Krabbel nou niet meer terug en doe wat het beste is voor jouzelf en dat is, hem dumpen.


    Ja moest ik je nu alles vertellen hoe de vork aan de steel zit.
    Zou je ook maar 1 antwoord kunnen vertellen. Ja eigelijk zie ik het al een maand al in.
    Na wat er in de zomervakantie gebeurd is. Ja het moet echt gebeuren. Zo kan het echt niet meer.
    Ja ik zal het nog eens proberen. Als ik hem zie


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,