Lieve mede Q-ers,
Zoals velen van jullie zit ook ik dit jaar te worstelen met mijn studiekeuze. Ik zit in de zesde klas van het VWO en na meer dan een jaar open dagen bezoeken en mensen uithoren over hun studies weet ik het zeker: ik wil volgend jaar Bouwkunde studeren.
Alleen brengt dat mij weer op mijn volgende dilemma, want deze studie kan je volgen in zowel Delft als Eindhoven. Ik weet dat er subtiele verschillen zijn in het programma van de twee studies, maar na hier veel over gevraagd te hebben, ben ik tot de conclusie gekomen dat het me om het even is: ik denk dat ik beide studies even leuk ga vinden. Dus eigenlijk hangt het af van de stad, alleen heb ik met zowel Delft als Eindhoven nul ervaring wat voor mensen er wonen, wat de mogelijkheden zijn en of het een prettige stad is om in te wonen.
Dus ik vroeg me af of er hier mensen zijn die in één van deze steden wonen/gewoond hebben of er misschien zelfs studeren. Wat kunnen jullie mij vertellen over de stad, de mensen, de sfeer op de Universiteit en in de rest van de stad? Alle tips en meningen over één van deze steden zijn welkom!
"You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood