Ondervraag een quizzer
De bedoeling van deze story is om onze favoriete schrijvers even in de spotlights te zetten en hun vragen te stellen! Ik ga hun een voor een interviewen en deze vervolgens op quizlet zetten, zodat jullie een beter beeld krijgen van hun. Natuurlijk is het ook aan jullie om aan te geven wie jullie graag in dit interview willen, dan neem ik contact met hun op en elke week zal ik iemands interview posten.
Wat moeten jullie me doorgeven?:
- De quizletnaam (logisch )
- De eventuele reden
- De eventuele vragen die je voor die persoon hebt
Ook zal ik steeds op het einde van de interview laten weten wie ik als volgende zal ondervragen, zodat al diegene die graag een vraag willen stellen dit ook kunnen. Wil je liever anoniem een vraag stellen, dan stuur je me maar een privé bericht en dan komt dat ook in orde
Momenteel zijn er al twee interviews afgenomen en ik heb een lijstje met namen die er binnenkort bij komen, maar voorstellen mogen er altijd bij komen!
Wie er een vraag heeft voor Cyrith, mogen die natuurlijk doorgeven aangezien zij de volgende is die ik ga interviewen. Hopelijk vinden jullie het een leuk idee en kan ik binnenkort mijn wachtlijstje vergroten ^^
x Stefanie.
[ bericht aangepast op 18 okt 2014 - 10:32 ]
'It's stings' Says the creature. Yes indeed, Sting is a great name for the sword. {The Hobbit}