Als het op cadeautjes aan komt, ben ik doorgaans voor heel goede vrienden, familie,... best creatief. Ik heb echt al een aantal dingen gemaakt waar ik trots op ben en vandaag was het weer zover. Vandaag was ik weer aan het 'knutselen'.
Mijn broertje is afgelopen dinsdag jarig geweest. Ik zit op kot en zie hem morgenavond pas om hem persoonlijk te feliciteren. Dus dat gaf me wat extra tijd in mijn drukke leventje om een cadeau te vinden. Ik wou eerst drankspelletjes kopen in de Action of iets in de aard, maar die lagen er net deze keer niet. Ik ben op kot dan nog maar eens gaan nadenken en ik kwam toen uit op dit:
Ik had alle spullen ervoor toevallig op kot liggen en toen was de keuze snel gemaakt. Ik vind het best geinig omdat mijn broertje mij en mijn vriend altijd ligt te treiteren omdat hij zelf niemand kan vinden en omdat hij dan jaloers is dat ik wel vriendjes kan maken.
Dus stiekem een kleine steek naar hem, maar volgens mij vind hij het niet erg want dan heeft hij in case of a miracle toch bescherming.
Maken jullie graag cadeautjes of koop je liever iets?
I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury