• Bonjour!

    Tegen morgen moet ik twee dingen doen voor AK, maar van geen van beiden vind ik ook maar iets op het internet. Bon, als ik nummer één niet vind is het zo geen ramp, maar nummer twee wel. Ik moet "iets" schrijven over maatgetallen. Meer informatie heb ik daar ook niet over. "Verras me", dat was haar antwoord toen ik ernaar vroeg. Het enige dat ik nog van die maatgetallen weet is dat het iets met geboortes en sterftes te maken had, maar voor de rest niets meer. Dus: Is er iemand die weet wat dat betekent?

    Alvast bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Maatgetallen zijn de getallen die horen bij een eenheid die dus de maat van die eenheid aanduiden.

    Bron: Klik.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik had gehoopt dat het meer over sterrenkunde ofzo ging gaan, maar bevolkingsshizzel heeft me nooit geïnteresseerd, dus sorry. Probeer desnoods eens op google scholar te kijken en eventueel je termen in het Engels te zetten. Grote kans dat je dan mss wel iets nuttigs vindt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meereen schreef:
    Maatgetallen zijn de getallen die horen bij een eenheid die dus de maat van die eenheid aanduiden.

    Bron: Klik.


    Die had ik ook gevonden, maar ik vind de link met aardrijkskunde niet echt, haha. Toch bedankt!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried