• Ik heb een idee om een RPG over de Victoriaanse Tijd te beginnen. Dit is wat ik tot nu toe heb:

    Het is 1839, de Victoriaanse tijd. We zijn hier in Londen in het koninklijk paleis waar koningin Victoria regeert over het Britse rijk. Het paleis zit vol met prinsen, prinsessen, hofdames, butlers en al het volk dat je in elk normaal paleis vindt.

    Er moet dan iets zijn met het paleis, ik zat te denken aan dat het haunted was, dat een groep mensen in opstand komen tegen de koningin, dat er een aantal speciale gaves hebben etc., maar ik kom er niet echt uit, dus daarom vraag ik of jullie ideeën hiervoor hebben en of het jullie leuk lijkt om hier aan mee te doen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oeh, ik houd van RPG's die zich in dit soort tijden afspelen. Ik zou persoonlijk niet iets met gaves doen, maar eerder dat er mensen in opstand komen of dat het paleis haunted is.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 16:09 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Glader schreef:
    Oeh, ik houd van RPG's die zich in dit soort tijden afspelen. Ik zou persoonlijk niet iets met gaves doen, maar eerder dat er mensen in opstand komen of dat het paleis haunted is.

    Ja, haunted leek me ook heel leuk, alleen heb ik geen idee op wat voor een manier dan


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ja, haunted leek me ook heel leuk, alleen heb ik geen idee op wat voor een manier dan


    Hmm, je zou de tijd ook nog wat eerder kunnen doen, dat er nog mensen werden geëxecuteerd bij het paleis/kasteel, en dat de geesten daarvan rond beginnen te dwalen?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Glader schreef:
    (...)

    Hmm, je zou de tijd ook nog wat eerder kunnen doen, dat er nog mensen werden geëxecuteerd bij het paleis/kasteel, en dat de geesten daarvan rond beginnen te dwalen?

    Klinkt leuk, alleen hoe kunnen we daar een RPG omheen bedenken?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.