• Vanaf vandaag is er een nieuwe serie op sbs 6 van start gegaan; Resurrection.
    Hier kun je jouw mening delen over de serie en meedenken met alles.

    Resurrections:
    KillianHook
    Assassin
    Galatea
    Scribe

    [ bericht aangepast op 7 okt 2014 - 9:16 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik kijk mee! Beetje weird... Maar wel spannend!


    Your make-up is terrible

    Ik kijk het ook ik vind het nu al geweldig

    Galatea schreef:
    Ik kijk het ook ik vind het nu al geweldig


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ga hem zo dadelijk terug kijken. Kon het helaas niet kijken want papa wilde Ted kijken.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Holy fuck. Cliffhanger van hier tot Tokio. :|


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb tot nu toe alleen maar de eerst aflevering gezien, maar ik ga denk ik of vanmiddag met mijn moeder - of morgen kijken. Moet nog even zien.

    Maar tot nu toe vind ik het wel een geweldige serie, die ik zeker ga volgen ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik vergeet het steeds te kijken. :/

    Mushrambo schreef:
    Ik vergeet het steeds te kijken. :/


    Gister waren de eerste twee afleveringen. Dus je kan nog inlopen als je het via popcorntime gaat kijken of via watchseries.it ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Is dat niet die serie dat doden als het ware weer terug komen? Want dan heb ik volgens mij een reclame/voorstukje van gezien maar ik heb hem daarna niet meer op tv gezien. Ik denk dat ik hem terug ga kijken. Of is het een enge serie?


    Physics is awesome

    Ryess schreef:
    Is dat niet die serie dat doden als het ware weer terug komen? Want dan heb ik volgens mij een reclame/voorstukje van gezien maar ik heb hem daarna niet meer op tv gezien. Ik denk dat ik hem terug ga kijken. Of is het een enge serie?


    Ja dat klopt. De mensen die zijn overleden komen terug tot leven. Maar ze zijn dan niets veranderd en snappen niets van de dingen die om hen heen zijn veranderd.
    Het is totaal niet eng voor zover ik het heb gezien. Het is interessant ^^


    Ich liebe dich 27.12.23

    KillianHook schreef:
    (...)

    Ja dat klopt. De mensen die zijn overleden komen terug tot leven. Maar ze zijn dan niets veranderd en snappen niets van de dingen die om hen heen zijn veranderd.
    Het is totaal niet eng voor zover ik het heb gezien. Het is interessant ^^


    Dit. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Vanavond is het weer zo ver. Zelf ga ik denk ik niet kijken, zodat ik het samen met mijn moeder ga kijken.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik ben nieuwsgierig wat er precies begonnen is...


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!