Ik had in de 1e een schoudertas, die na 7 weken al helemaal kapot was.
Toen heb ik een hele reeks aan tassen gehad, toen ik begin vorig jaar, na de vorige tas die helemaal kapot gegaan was, een Eastpack kreeg.
Hij is denk ik net zo groot als dat camouflage ding van Eastpack, maar ik kan er alles in kwijt.
En idd, zoals eerder in dit topic al gezegd werd: Etui bovenop leggen, flesje water aan de zijkant.
Ik heb mn brood altijd in een zakje zitten zodat het minder ruimte inneemt en als je je brood op hebt, geen extra spullen meer in je tas hebt zitten.
Maar dat ik geen broodtrommel heb is omdat - net als voorheen mijn tassen - elke broodtrommel bij mij binnen een paar weken kapot gaat haha.
Ik heb hem nu zo'n 1,5 jaar (record van een tas die ik ooit heb gehad) en het leuke is dat mijn moeder hem voor 5 (of 15) euro in de uitverkoop heeft gekocht in een failliete winkel in Duitsland. Het was de laatste die er lag, en laat ik hem nou ook eens superleuk vinden:
Maar goed, dat was even off topic.
Waarschijnlijk is hij wel groot genoeg hoor! Op de site staat dat die jij wil, 14 inch is.
Die van mij is dan waarschijnlijk 12 inch ofzo, aangezien mijn laptop (die 11 inch is, plus de hoes) er nog net ingepropt kan worden.
En stevig, dat zal hij zeker wel zijn.
Alleen vind ik persoonlijk 60 pond voor een tas wel veel... Dat is like 80 euro ofzo
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly