• Aangezien ik thuis zit (al vier eindeloze weken lang) heb ik van mijn zeëen aan vrije tijd gebruik gemaakt om een nieuwe, minder crappy trailer te maken voor mijn Observaties van een muurbloem. Ik ben er zelf heel erg trots op, gezien het feit dat ik helemaal niet vaak trailers maak en ik geen goed videobewerkingsprogramma heb staan en dus maar de Youtube Video Editor gebruikt heb. Laat me weten wat je vindt! Tips of eigen trailers zijn ook altijd welkom! x



    #MuurbloemenUnite!

    http://www.quizlet.nl/stories/139088/observaties-van-een-muurbloem--op/


    Iedereen kent een meisje dat bijna nooit praat. Ze zit ergens achteraan in het klaslokaal en steekt zelden haar hand op. Ze is nooit de leider van een groep. Ze is een muurbloem. Ze valt niet op in een mensenmassa. Niemand kent haar naam.

    Maar ze luistert wel.O, ze luistert en ze ziet alles.
    Ik ben zo'n meisje.
    Dit is mijn verhaal.


    De zestienjarige Jessica is geen opvallend persoon. Nooit geweest, eigenlijk. Wanneer ze de zomer doorbrengt bij een vriendin van haar moeder thuis, wordt sociaal contact onvermijdelijk. Meestal verdwijnt ze haast tussen de lichtvoetige Apple, vrijzinnige Tamara, hartenbreker Gabriel en de mysterieuze Charlie. Voor haar jeugdvriend Ryan is ze wel zichtbaar. Maar hem kan ze ook niet alles wat ze ziet, vertellen.
    Want in het strandhuis bereikt het drama een kookpunt en Jess wordt een kluis vol geheimen...


    Aan luidruchtige mensen wordt niets verteld, zij verklappen je geheimen. Aan geniepige mensen al evenmin, en al zeker niet aan roddeltantes.
    Maar aan een muurbloem...!


    • Romantiek || Drama || Onbekende Personen
    • Geheel Nederlandstalig
    • In ontwikkeling
    • Gestart op 21/06/14
    • Soundtrack
    • Mijn lezers zijn fantastisch!


    I'm living a charmed life. ~ Rainbow Rowell

    Ik vind 'm leuk, maar soms gaat de tekst wat snel, al kan ik wel alles op tijd lezen (:


    16 - 09 - '17

    Oeps, dubbelpost, sorry

    [ bericht aangepast op 6 okt 2014 - 19:52 ]


    16 - 09 - '17

    Ik vind het wel awesome (:


    Tyler Joseph | Josh Dun | Brendon Urie | Kian Lawley | Norman Reedus

    Leuk gedaan!