• Heyy.
    Vorige week zondag had ik clubkampioenschappen bij SAV. Mijn lieve fijne club. Ik was derde geworden, echt supergaaf. Ondanks dat we maar met vier waren. Ik zat echt super dicht bij de 2e en 1e. Ik ben trouwens meisjes C 1e jaar.
    Puntenuitslag:
    Meisjes junioren-C
    80m Ver Kogel Speer 600m Totaal
    12.09 4.02 6.44 14.71 1.53.23 1931 1e plaats

    12.33 4.22 7.04 15.80 2.00.90 1907 2e plaats

    12.04 3.95 6.52 15.02 1.55.72 1905 3e plaats

    12.62 3.67 6.86 16.86 2.00.01 1783 4e plaats

    Zoals je ziet kan ik niet werpen. Bij de spint hadden we +1 m/s tegenwind dus tja. Dat was wel jammer.

    Hebben jullie de laatste tijd nog een atletiekwedstrijd gehad? En gewonnen? Waar? Of heb je een wedstrijd in het vooruitzicht?


    take me back to the basics and the simple life

    Dat is toch nog een mooie prestatie!(:

    Nee, ik doe al twee jaar atletiek en vind het een fijne sport maar ik heb geen zin in competitie.(:


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Debbaut schreef:
    Dat is toch nog een mooie prestatie!(:

    Nee, ik doe al twee jaar atletiek en vind het een fijne sport maar ik heb geen zin in competitie.(:


    bedankt (:


    take me back to the basics and the simple life

    Ik kan ook niet werpen. x) Ik heb dus morgen clubkampioenschappen. Ik doe hoog, kogel, 80m en 800m.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Ik kan ook niet werpen. x) Ik heb dus morgen clubkampioenschappen. Ik doe hoog, kogel, 80m en 800m.


    ah, Hoog is echt leuk! Net als sprinten en 600 meter trouwens. Wij mochten geen hoog doen :/ naja, we waren ook maar met zn vieren dus het was ook niet echt handig geweest maar alsnog :/


    take me back to the basics and the simple life

    Piaffe schreef:
    (...)