• Beste users,

    Zoals sommigen onder jullie misschien wel was opgevallen, was de Grammatica en Spelling story op het account van het bèta-team (betareaders) erg verouderd. We hebben deze daarom de afgelopen maanden op de schop genomen en volledig vernieuwd. De hoofdstukken zijn nu meer compleet, duidelijker opgebouwd en hopelijk beter te lezen voor jullie.

    We vragen daarom iedereen die hier interesse in heeft een kijkje te nemen. Als je denkt dat er nog iets mist uit de story of je vermoedt dat je een fout hebt gevonden, waarderen we het zeer als je een reactie plaatst bij een van de hoofdstukken of het ons in dit topic laat weten. Ook verdere vragen of opmerkingen zijn altijd welkom, zowel over zaken die te maken hebben met de story, als over spelling en grammatica in het algemeen.

    We hopen dat jullie in de toekomst met plezier gebruik zullen maken van de vernieuwde story! (:

    Groetjes,
    het bèta-team van Q

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wij helpen met het schrijven van stories!

    Dankjewel. Hier heb ik wel iets aan (:


    26 - 02 - '16

    Ik neem er voor de veiligheid maar een abo op, bedankt voor de moeite!(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Hikikomori schreef:
    Dankjewel. Hier heb ik wel iets aan (:


    Debbaut schreef:
    Ik neem er voor de veiligheid maar een abo op, bedankt voor de moeite!(:


    Yay. *O*
    Er is heel wat tijd in gaan zitten de story te verbeteren, dus het is heel fijn als mensen er ook echt iets mee kunnen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mooi gedaan. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Fijn dat er moeite in is gestopt. Ik ben benieuwd en zal het vanavond of morgen eventjes bekijken als ik tijd heb! (:


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Fijn dat er moeite in is gestopt. Ik ben benieuwd en zal het vanavond of morgen eventjes bekijken als ik tijd heb! (:


    wat was dit ookalweer

    Mulleroni schreef:
    Fijn dat er moeite in is gestopt. Ik ben benieuwd en zal het vanavond of morgen eventjes bekijken als ik tijd heb! (:


    :)

    Dik applaus voor de mensen die hem hebben opgeknapt. ^^


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    Dik applaus voor de mensen die hem hebben opgeknapt. ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Goed werk! (Y)

    Wiarda schreef:
    Dik applaus voor de mensen die hem hebben opgeknapt. ^^


    :Y)
    *buigt*


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ga dit morgen spotlighten, want het kan velen vast wel van pas komen n.n Ik vind het echt awesome!
    De dingetjes die ik tegenkom, heb ik in een commend gezet (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    AlbusDumbledore schreef:
    Ik ga dit morgen spotlighten, want het kan velen vast wel van pas komen n.n Ik vind het echt awesome!
    De dingetjes die ik tegenkom, heb ik in een commend gezet (:


    Ik heb je opmerkingen bij het hoofdstuk over aanhalingstekens meteen verwerkt. Dankje! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Enorm handig aangezien ik nog wel eens foutjes maak. Hoewel ik meestal de foutjes niet zie tenzij iemand mij er op wijst.


    Physics is awesome

    Winhood schreef:
    Enorm handig aangezien ik nog wel eens foutjes maak. Hoewel ik meestal de foutjes niet zie tenzij iemand mij er op wijst.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.