• Altijd als ik de volgorde van mijn hoofdstukken wil aanpassen gaat het gigantisch mis. Ik weet gewoon niet meer hoe ik het weer normaal moet krijgen.
    Waarom kunnen we niet gewoon slepen? Dit frustreert me echt heel erg.
    (En wil iemand me vertellen hoe ik alles weer gewoon krijg? Welk cijfer ik waar moet invullen? De eerste drie staan goed.)

    Alvast bedankt!


    Klik hier voor groter


    Klik hier voor groter


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ja, soms werkt dat inderdaad een beetje vreemd. Ik heb er ook wel eens ruzie mee gehad. :'D
    Maar volgens mij zou het toch gewoon weer goed moeten komen te staan als je bij 001 een 4 invult, bij 002 een 5 enzovoort? Je zei dat de eerste drie hoofdstukken goed staan, dus dan moet je die natuurlijk gewoon zo laten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou nummer 25 naar nummer 4 doen en dan nummer 29 naar 5 etc. (bij nummer 25 dus 4 invullen en bij nummer 29 nummer 5 etc.)
    Zelf heb ik er nog niet veel ruzie mee gehad, phieuw.

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 14:23 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Square schreef:
    Ja, soms werkt dat inderdaad een beetje vreemd. Ik heb er ook wel eens ruzie mee gehad. :'D
    Maar volgens mij zou het toch gewoon weer goed moeten komen te staan als je bij 001 een 4 invult, bij 002 een 5 enzovoort? Je zei dat de eerste drie hoofdstukken goed staan, dus dan moet je die natuurlijk gewoon zo laten.


    Ik heb er echt altijd ruzie mee. :c Nu snap ik hem. Dank je wel! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!