Hallo iedereen ^-^
Ik heb meerdere ideeën voor verhalen, maar ik vind het altijd veel fijner om samen met iemand te schrijven. Daarom zoek ik een of meer co-writer(s).
Allebei mijn ideeën gaan over een meisje die op de middelbare zit en One Direction komt erin voor.
[Naam hoofdpersoon] komt bij haar broer op school, hun ouders zijn gescheiden en ze gaat nu bij haar broer en moeder wonen. Haar broer is heel populair op school, wat zij niet wist, en iedereen staart haar dus aan als ze samen de school binnen lopen. Doordat alle meiden denken dat ze een stel zijn mag niemand haar.
Ik heb al meer verzonnen, maar als jij iets weet zou ik dat graag willen horen. (:
[Naam hoofdpersoon] is bevriend met een van de populairste jongens op school, alleen praat die jongen niet met haar als ze op school zijn. Ze ziet alle meiden met wie hij iets heeft (gehad), maar vind niemand echt bij hem passen. Ze krijgt gevoelens voor hem, maar durft hem niets te vertellen.
Ook bij deze had ik al meer verzonnen, maar dat zet ik liever niet open en bloot op Q. Plot twist dingen.
Als je interesse hebt, graag even dit lijstje invullen ^-^
Naam:
Leeftijd:
Idee 1 of 2:
Verleden/Tegenwoordige tijd:
Vertelstandpunt:
Idee (niet verplicht):
Stukje van je schrijfstijl (bijv. link naar je story):
Schrijfervaring:
Van het tweede idee heb ik al een klein stukje geschreven, dus als je dat wilt lezen graag even erbij zetten. Dan stuur ik een PB.
May the odds be ever in your favour...