• Hey 5sos fans.
    Ik en een paar vriendinnen organiseren een 5sos meet up, we hebben al heel veel mensen die willen komen.
    Wil jij ook komen? "WORD SUPER GEZELLIG"

    WANNEER?
    Zondag 21 september.
    WAAR?
    Zwolle, bij de Mac Donalds in het centrum.
    HOE LAAT?
    Om 12 uur, maar ik en een paar vriendinnen zijn er al om half 12.
    WAT MOET IK MEENEMEN?
    Eten en drinken natuurlijk. En als je nog een Nederlandse vlag hebt of je maakt een spandoek. Neem die ook mee!! Neem ook zoveel mogelijk vriendinnen mee!
    HOE MOET IK ER KOMEN?
    Met de trein,fiets,auto,bus. Als je met de trein gaat zijn er ook dagkaarten dat is goedkoper!!!
    WAT GAAN WE DOEN?
    kletsen, muziek luisteren, de straat bekladderen met stoepkrijt over 5sos. Selfie s maken en foto's die we naar 5sos zelf sturen in de hoop dat ze het retweeten!


    IK HOOP DAT JE KOMT ALS JE WILL> IK WIL JULLIE MEETEN ;)

    xx


    ps: Ligt je vriendinnen hier ook over in ;) Komen er meer mensen.

    Kom jij ook

    Wat is een ''meet up''? Is dat niet gewoon een meeting?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het is gwn een fan meeting

    Hmm, 't is dat het op een zondag is, en dan net de zondag voor mijn verjaardag. Anders had ik (misschien) gekomen. Sorry.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 20:12 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    BoterBabbelaar schreef:
    Hmm, 't is dat het op een zondag is, en dan net de zondag voor mijn verjaardag. Anders had ik (misschien) gekomen. Sorry.


    AWw jammer ;( Veel plezier met je verjaardag!

    Als ik jullie was, zou ik niet zomaar gaan stoepkrijten in de oude binnenstad van Zwolle. Ik weet niet of de bewoners er zo blij mee zijn om telkens als ze uit het raam staan te kijken teksten over 5SOS te zien. Als je in Zwolle woont, doe het dan bij je eigen huis. Ik heb geen zin dat ik na de 21e allemaal 5SOS shizzle tegenkom in de stad als ik er loop. Ik vind een paar liedjes best leuk, hoor, maar je moet mensen niet opdringen er telkens mee bezig te zijn. Het kan meer irritatie dan positieve aandacht opwekken bij mensen. c;


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    Als ik jullie was, zou ik niet zomaar gaan stoepkrijten in de oude binnenstad van Zwolle. Ik weet niet of de bewoners er zo blij mee zijn om telkens als ze uit het raam staan te kijken teksten over 5SOS te zien. Als je in Zwolle woont, doe het dan bij je eigen huis. Ik heb geen zin dat ik na de 21e allemaal 5SOS shizzle tegenkom in de stad als ik er loop. Ik vind een paar liedjes best leuk, hoor, maar je moet mensen niet opdringen er telkens mee bezig te zijn. Het kan meer irritatie dan positieve aandacht opwekken bij mensen. c;

    Nee i know, maar we maken het 5sos logo en we gaan met zijn allen daar voor op de foto.

    Calumhood_5sos schreef:
    (...)
    Nee i know, maar we maken het 5sos logo en we gaan met zijn allen daar voor op de foto.


    Kijk dan goed uit waar je het doet, zodat voorbijgangers niet vervelend gaan doen, de regen het makkelijk kan wegspoelen, je mensen niet al te veel in de weg loopt tijdens het krijten en waar het ook past. Ik zou trouwens voor een lichte tegel gaan, niet het bruine van de stad. Die stenen liggen wat losser = moeilijker bij het tekenen. Veel plezier!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Puzzlette schreef:
    (...)

    Kijk dan goed uit waar je het doet, zodat voorbijgangers niet vervelend gaan doen, de regen het makkelijk kan wegspoelen, je mensen niet al te veel in de weg loopt tijdens het krijten en waar het ook past. Ik zou trouwens voor een lichte tegel gaan, niet het bruine van de stad. Die stenen liggen wat losser = moeilijker bij het tekenen. Veel plezier!


    Dankje en bedankt voor je tips! Woon je ook in zwolle ofzo?

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 20:23 ]

    Calumhood_5sos schreef:
    (...)

    Dankje en bedankt voor je tips! Woon je ook in zwolle ofzo?


    Yep. :')


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 20:30 ]

    Het is een beetje kort dag en te ver weg voor op een zondag en ik dus gewoon moet betalen voor de reis, anders had ik wel even langs kunnen komen met wat vrienden.

    En ik zou het gewoon bij een spandoek houden in plaats van gaan stoepkrijten. Vanwege de redene die al genoemd zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Gesloten op aanvraag.


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain