Wel, zoals jullie in de titel lezen, ben ik van plan om even een korte break van Q (met name vooral het forum en alles wat daar onder valt) te nemen, puur en alleen om de reden school. Daarbovenop wil ik ook eens wat tijd maken voor iets anders. Jullie kunnen me echter wel bereiken via een Gastenboek bericht, maar ik zal dus tijdelijk minder aanwezig zijn op het forum. Ik wil alles op een rijtje krijgen en dat is niet iets waar ik echt goed in ben, dus als het zo moet, dan zal het zo maar even zijn. Als het weer wat rustiger wordt, garandeer ik jullie dat ik weer wat actiever zal worden. Hierbij wil mij dan ook even excuseren, voor mijn lopende wedstrijd en die van Soe en Vashton. Ik weet dat ik me er heb achter gezet, maar ik krijg het gewoon niet meer gedaan en ook mijn zin om het te doen is verdwenen. Bovendien wil ik niet eindigen zoals vorig jaar en ook mijn sociale contacten een beetje beter gaan onderhouden. Ook heb ik vanaf dit jaar onderzoekscompetenties en ik wil niet dat het grandioos mis loopt door de simpele reden dat ik dit belangrijker vind.
Dus, ik spreek jullie later wel weer hier and I'll be back.
Xanthe
Sidera nostra contrahent solem lunamque