• Ik moet dinsdag de eerste toets inleveren voor mijn nieuwe studie en ben nogal bang dat er teveel spellingsfouten of grammaticafouten in zullen staan. Niet omdat ik daar nou zo belachelijk slecht in ben, of omdat ik super slordig ben en geen zin heb om het duizend keer na te kijken, maar het moet eigenlijk foutloos zijn, bij teveel fouten kijken ze het niet eens na en ik heb het geluk dyslectisch te zijn! Ik ben dus opzoek naar mensen die het even na zouden willen kijken op spelling, interpunctie en zinsbouw (flower) Het zijn +- 760 woorden en het gaat over story, plot en point of attack in Citizen Kane. Niet dat jullie op de inhoud hoeven te letten.
    Als iemand hiertoe bereid is, ben ik hem/haar voor eeuwig dankbaar! _O_


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil er wel even naar kijken (:
    Pb, maar.


    I am an idiot, I move.

    Fisher schreef:
    Ik wil er wel even naar kijken (:
    Pb, maar.


    Oh, je bent een schat! Ik zal het naar je sturen.


    Happy Birthday my Potter!

    Als je nog iemand nodig hebt, lijkt het mij ook leuk! (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    ik ben niet zo'n hele ster in grammatica maar zinsopbouw wil ik wel proberen


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Laat het maar weten als je nog iemand nodig hebt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Super bedankt allemaal. Ik stuur hem wel één voor één naar jullie op. Hoe meer mensen hem hebben nagekeken, hoe minder kans op fouten lijkt mij. Hij is nu bij Mylintis.

    Jullie zijn echt geweldig. Ik ben echt zo bang dat hij te slecht is om nagekeken te worden en ik wil dit vak echt gewoon halen... ik moet er immers 6 van de 8 halen, anders moet ik stoppen met de opleiding.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik wil het zeker doen, maar ik ga me wel moeten haasten om het tegen dinsdag af te krijgen. Als je genoeg hebt aan de rest moet je het niet doorsturen, want ik weet niet zeker of ik het ga afkrijgen, haha. Als je ermee kunt leven dat de mogelijkheid bestaat dat ik het niet af heb tegen maandagavond, mag je het doorsturen, maar dan heb je er vrees ik niet zoveel aan. ^^

    [ bericht aangepast op 14 sep 2014 - 18:05 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried