• Ik heb vandaag echt een enorme rotdag gehad vandaag en ik zal jullie vertellen waarom.

    Het begon echter wel goed; ik werd uitgenodigd voor een barbecue van de beste vriend van mijn vriendje. Hartstikke leuk, helemaal fantastisch, ik had er echt veel zin in. Ik had van te voren dus bijna niets gegeten, enkele een kroketje wat ik in de haast op het station had gehaald, op weg naar de trein. Ik was lang onderweg, wel anderhalf uur. Ik had achteraf gezien beter weg kunnen blijven, want het werd niets.

    Toen we er waren gingen we helemaal niet barbecueën, want die beste vriend wou naar de stad. Ik vond dat wel goed, het was immers koopzondag en er was niets mis met even naar de stad gaan. Het liep echter gewoon compleet anders dan gepland. Er bleek een af ander bierfeest/zuipfeest te zijn. Die beste vriend wilde daar graag naartoe, mijn vriend eigenlijk ook wel en ik had zoiets van 'oké'. Ik ging dus ook maar mee.

    Binnen een halfuur had ik het daar helemaal gehad. Ik had ook helemaal geen bier gehad, enkel een cola, want ik mag ook geen drank met de medicatie die ik slik. Mijn vriend had het na drie bier ook wel weer gezien, dus we besloten terug te gaan naar het huis van die beste vriend. Die vriend zei dat het goed was en hij zou dan iets later komen na het opdrinken van nog wat biertjes met andere vrienden die daar waren. Het was ongeveer drie uur toen ik daar aankwam en toen we terugkwamen van het bierfeest een uur of half vijf, denk ik. Waren ze om half zeven nog niet terug, terwijl ik om tien over acht al weer weg moest daar. Heeft mijn vriend nog naar die beste vriend toe gebeld dat ik vroeg weg moest, om tien over acht dus, en waar ze waren.

    De beste vriend zei dat hij nog even z'n laatste biertje opdronk en dan die kant op zou komen. Uiteindelijk kwamen ze pas om tien voor acht aankakken. Helemaal aangeschoten, half dronken zeg maar. Ik en mijn vriend hadden intussen al de barbecue aangestoken, maar ik besefte ook erg goed dat er voor mij simpelweg geen tijd was om nog wat te eten. Toen begon een van die vrienden van de beste vriend, mijn vriend wiet aan te bieden terwijl hij net enkele maanden gestopt was. Dat haalde gewoon al het bloed onder mijn nagels weg en gelukkig weigerde hij ook. Toen had ik al de neiging om te gaan huilen, want ik was én uitgehongerd én ik zou nog anderhalf uur tot twee uur terug moeten reizen.

    Ik moest vanuit Apeldoorn naar Deventer en vanaf daar overstappen op de trein naar Zwolle. In Zwolle zou ik dan opgepikt worden door mijn vader. Mijn vriend bracht me naar het station in Apeldoorn en toen de trein aankwam hield ik het niet meer. Ik ben huilend de trein in gestapt en heb de hele rit naar Deventer gehuild. Ik baalde gewoon ontzettend erg. Kennelijk kon het dus nog erger. In Deventer had ik een patatje gehaald met de bedoeling die rustig in de trein op te eten. Toen waren de normale plekken al bezet en moest ik in zo'n tussenstuk gaan zitten. Op van die klapstoeltjes. De trein schommelde heel erg dus in no-time was ik enorm wagenziek en de patat smaakte ook niet, omdat er geen zout op zat en ik ben überhaupt niet dol op patat.

    Toen ben ik half misselijk de trein uit gekomen in Zwolle en heb ik huilend aan mijn vader mijn verhaal gedaan, hetzelfde verhaal als wat ik nu aan jullie vertel. Sorry voor mijn lange zeikverhaal, ik wil het gewoon even kwijt, want ik ben echt enorm verdrietig.


    26 - 02 - '16

    Je moet zo denken – Je hebt in ieder geval een gehele dag met je vriend door kunnen brengen (:


    Paracosm schreef:
    Je moet zo denken – Je hebt in ieder geval een gehele dag met je vriend door kunnen brengen (:


    Dat klopt, dat was waarschijnlijk het enige positieve van vandaag.


    26 - 02 - '16

    Wat hierboven wordt gezegd bekijk het positief ^^


    Everything should have a balance, There is no light without darkness.

    Oh wow, ik zou echt kwaad worden. Een zuipfeest? Like wtf en dan nog wiet durven aanbieden? Omg... ik snap best dat je het een rotdag vond. Rare vriend heeft je vriendje... Het is er wel over. Jammer dat je niet hebt kunnen eten door al dat gedoe en zo.


    16 - 09 - '17

    Ah. Ik heb echt met je te doen. Wat zei je vader ervan?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Oh man, dat sucks zo hard. Je hebt inderdaad wel een hele dag met je vriend door kunnen brengen, gelukkig toch nog één goed ding!


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Arm deernke toch :/


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Please_Charon schreef:
    Ah. Ik heb echt met je te doen. Wat zei je vader ervan?


    Mijn vader was best wel pissig op die beste vriend dat hij me zonder eten naar huis liet gaan.


    26 - 02 - '16

    Jeetje zeg, dat is toch echt niet normaal. Echt raar dat dit ervan kan komen als je denkt dat je gewoon gezellig gaat bbq'en.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Praat er met je vriend over.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik denk trouwens niet dat je er te veel over in moet zitten. Het gebeurt wel vaker dat er plannen worden gewijzigd door bijvoorbeeld ergens anders naar toe te gaan (wat vandaag is gebeurd bij je). Natuurlijk is het vervelend dat je niet hebt kunnen BBQ'en, maar misschien weet je nu voor de volgende keer dat je anders zelf gewoon moet beginnen of op het feest wat eten kan kopen? (:


    Hawkins schreef:
    Praat er met je vriend over.

    I just did. Hij vond het erg vervelend voor me en was het ook niet echt eens met hoe dingen waren gelopen.


    26 - 02 - '16

    Paracosm schreef:
    Ik denk trouwens niet dat je er te veel over in moet zitten. Het gebeurt wel vaker dat er plannen worden gewijzigd door bijvoorbeeld ergens anders naar toe te gaan (wat vandaag is gebeurd bij je). Natuurlijk is het vervelend dat je niet hebt kunnen BBQ'en, maar misschien weet je nu voor de volgende keer dat je anders zelf gewoon moet beginnen of op het feest wat eten kan kopen? (:


    Volgende keer ga ik gewoon niet weer mee naar zo'n feest. Het is gewoon niets voor mij.


    26 - 02 - '16

    Minnaloushe schreef:
    (...)

    Volgende keer ga ik gewoon niet weer mee naar zo'n feest. Het is gewoon niets voor mij.


    Dat is nog slimmer (: Je moet het zien als een leerervaring.


    Even wat "gezellig" gaan drinken in de stad draait eigenlijk altijd op iets stoms uit en zo te horen heb je dat ook ervaren.
    Ik ben allang blij voor je dat je vriend bij jou bleef tot je de trein in stapte en niet met die beste vriend van hem mee bleef drinken.
    Maar wel vervelend dat je een patatje moest gaan halen vanwege de honger, terwijl je niet dol bent op patat.
    De volgende keer er maar voor zorgen dat die beste vriend van je vriend niet in de buurt is als je naar je vriend gaat.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."