• Hoi users,
    Ik had bedacht dat er een systeem gaat komen dat je kan zien wie de kudo had gegeven. Dat is altijd fijn om te weten! Iedereen is er niewsgierig naar, dus dit leek me wel handig. Wat vind je ervan? Geef he mening en stem in de poll!

    Bedankt voor je aandacht!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 21:23 ]

    Wil je dat dit plan op Quizlet komt?

    21.6% (11 stemmen)
     
    Ja! Graag, ik ben altijd niewsgierig!

    78.4% (40 stemmen)
     
    Nee! Da's onnodig!

    Dat vind ik echt onnodig, heel wat kudogevers vermelden het meestal wel als ze een kudo geven.


    16 - 09 - '17

    Ik vind het niet zo nodig. Daarnaast ben ik bang dat er een aantal users lastig gevallen gaan worden door sommige schrijvers, om te vragen of ze bij het volgende hoofdstuk weer een kudo willen geven.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Onnodig.

    Ik krijg bij elk hoofdstukje meestal 1 kudo, maar dan weet ik ook direct van wie die is, van een vriendin/toekomstig klasgenootje die dat altijd doet haha.

    Verder vind ik gewoon dat kudoën anoniem moet blijven, mja.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Evenals bij polls, vind ik dat ook kudogevers anoniem moeten blijven. En als de persoon echt heel graag wil laten weten dat hij/zij een kudo gegeven heeft, zal die persoon het wel vermelden. Tegen. (:

    [ bericht aangepast op 23 aug 2014 - 22:29 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nee. Kudo-gevers laten wel een reactie achter als ze het de schrijver willen laten weten.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disnerd schreef:
    Nee. Kudo-gevers laten wel een reactie achter als ze het de schrijver willen laten weten.


    26 - 02 - '16

    Nee. Vind ik ook een kwestie van privacy.


    Tijd voor koffie.

    Soms zou ik het wel willen weten, maar ik denk inderdaad dat mensen dan lezers lastig gaan vallen of dat lezers toch minder snel geneigd zijn een kudo te geven.
    Dus tegen.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik heb niet echt behoefte om dat te willen weten.


    Take me to wonderland

    Escapism schreef:
    Evenals bij polls, vind ik dat ook kudogevers anoniem moeten blijven. En als de persoon echt heel graag wil laten weten dat hij/zij een kudo gegeven heeft, zal die persoon het wel vermelden. Tegen. (:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Meestal kan ik wel raden wie ze gaf, hehe. En soms dan kudo ik een verhaal dat ik helemaal niet lees, maar er wel gewoon heel goed uit vind zien, en dan vind ik het toch fijner als ik dat gewoon anoniem kan doen.


    i put the fun in funeral

    Okè, ik zie dat de meeste users op de poll op nee hebben gestemd.
    Na al die redenen snap ik het wel. Als er een moderator in de buurt is, vraag ik haar vriendelijk of ze op dit
    topic een slotje wil plaatsen. Alvast bedankt!