Ik weet natuurlijk niet of jullie 't hetzelfde ervaren als ik: Maar ik heb de laatste tijd de indruk dat er veel mensen niet geheel tevreden zijn met Quizlet.
En zelf ben ik het er niet mee eens. Máár, dit is omdat ik mij de laatste tijd ook eigenlijk meer in het off-topic gedeelte bevind, en niet geheel veel tussen de actieve topics. RPG'en doe ik niet eens, en ik lees nog maar 3 stories. Verder PB/GB ik wel veel met mensen, en lees ik genoeg actieve topics. Ik reageer alleen niet altijd.
Aaaaaanyways, ik krijg dus vaak genoeg het gevoel alsof men Quizlet steeds minder leuk vind. En dat is natuurlijk niet zo heel leuk. Want denk eens aan alle positieve dingen van Quizlet?
De vriend(inn)en die je hier maakt. Dat je jezelf helemaal kunt uiten op een creatieve manier, de verbeteringen die de site zelf de afgelopen jaren heeft gekregen. Alle mensen die zo veel voor Quizlet doen. Etc etc etc.
Om elkaar gewoon eraan te herinneren hoe leuk Quizlet kan zijn: Waarom noemt niet iedereen iets positiefs op over Quizlet om hieraan herinnert te worden?
Laat ik beginnen: Het áller- áller leukste aan Quizlet vind ik toch wel de contacten die ik gemaakt heb. En het zien vorderen van mensen hun schrijfstijl, vind ik ook erg leuk om te zien!
[ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 22:27 ]
• It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •