• Eeyy..
    ik denk dat ik ff voor een tijdje ga stoppen met quizlet om alles in mijn leven ff op een rijtje te zetten..alles gaat de laatste tijd niet echt goed..ik heb nu al zoveel pijn in mijn lichaam door een paar mensen. elke dag wel weer wat. en ga nu geen medelijden met mij hebben maar ik maak deze topic ff om tegen mensen te zeggen dat mijn quizen even niet doorgaan..Het spijt me!!!

    Dus: geen medelijden hebben en het spijt me echt heel erg!!

    als je er beter van wordt moet je dat doen meis ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    als je er beter van wordt moet je dat doen meis ;)


    dankje! en ja ik hoop het. het word me allemaal teveel en dan die quiz er nog bij enzo..ik wil alles ff op een rijtje zetten.

    SGAT , tog , .

    Ik wil serieus niet daat je weg gaat , maar als je denkt dat dat de beste beslissing is. Je komt dan tog zkkr ng op MSN ?? Want ik kan je zo niet missen , je betekent zoveel vr me , en als je is wil praten dan weet je me altyd te vinden X

    Lien x (H)


    A. ikmisje.

    SGAT , tog , .

    Ik wil serieus niet daat je weg gaat , maar als je denkt dat dat de beste beslissing is. Je komt dan tog zkkr ng op MSN ?? Want ik kan je zo niet missen , je betekent zoveel vr me , en als je is wil praten dan weet je me altyd te vinden X

    Lien x (H)


    Dankjee Meis(H)..en ja ik kom zeker nog op msn! maar om verder tegaan met mijn quizen dat gaat nu gewoon ff niet met dit..
    xx(H)

    Ben benieuwd hoe lang je het volhoud. Ik bedoel, gister was er ook 1 die zei: "IK GA STOPPEN!" en na een uur zat ze er gewoon weer op. Nouja, als jij echte problemen hebt, dus niet ruzie op een site met mensen die je eigenlijk niet kent, dan geloof ik wel dat het niet meer gaat.


    Life is hard and then we die

    Meisiieee!!!
    Wat is er allemaal aan de hand joh,
    ik maak me zorgen :(.
    je kan me alles vertellen dat weet je
    je hoef het niet persee te zeggen ofzoo..
    maare we praten wel op msn,,
    xxJoyce(K)


    Nvt

    Ben benieuwd hoe lang je het volhoud. Ik bedoel, gister was er ook 1 die zei: "IK GA STOPPEN!" en na een uur zat ze er gewoon weer op. Nouja, als jij echte problemen hebt, dus niet ruzie op een site met mensen die je eigenlijk niet kent, dan geloof ik wel dat het niet meer gaat.


    ja maar ik stop er niet een hele tijd mee. ik ga soms nog wel kijken bij topic's enzo..maar ik stop gewoon ff met mijn series schrijven en lezen enzo.

    (...)

    Dankjee Meis(H)..en ja ik kom zeker nog op msn! maar om verder tegaan met mijn quizen dat gaat nu gewoon ff niet met dit..
    xx(H)



    Ja... Dat snap ik , Zolang je maar weet dat ik er altyd vr jou zal zyn (H)


    A. ikmisje.

    WHOEHOE IK KAN DE TOEKOMST VOORSPELLEN.

    Ik zei precies wat er in dit topic stond zonder dat ik het wist en dat had ik bij een ander topic ookal!
    [/nutteloze reactie]


    We gonna start a fight >,<

    (...)


    Ja... Dat snap ik , Zolang je maar weet dat ik er altyd vr jou zal zyn (H)

    dankjee meis(H)