• Aankomende zaterdag begint de Young Olympic Games (YOG). Dit twee weken lang durende evenement vindt zich dit keer plaats in het Chinese Nanjing.
    Hoogstwaarschijnlijk was dit niet bekend bij de meeste onder ons terwijl er maar liefst 41 Nederlanders en 34 Belgen mee doen! Er wordt gewoon geen aandacht aan besteed!
    Terwijl als een kind van een bnn'er een keer een medaille haalt bij een Nederlands kampioenschap komt dat op RTL. Het irriteert me dat zulke grote sport evenementen gewoon simpel weg genegeerd worden!


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je hebt volledig gelijk!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    -

    [ bericht aangepast op 13 aug 2014 - 0:23 ]


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Ik heb het niet zo met sport behalve dat ik nog wel semi door heb wat er gebeurt tijdens het wk en de olympische spelen is dat het dan ook wel. Dat kinderen van BNN'ers dingen winnen heb ik al helemaal niet door maar goed.

    Er zou meer aandacht voor moeten zijn natuurlijk al zal het waarschijnlijk alsnog langs mij heen gaan.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Sketches schreef:
    Ik heb het niet zo met sport behalve dat ik nog wel semi door heb wat er gebeurt tijdens het wk en de olympische spelen is dat het dan ook wel. Dat kinderen van BNN'ers dingen winnen heb ik al helemaal niet door maar goed.

    Er zou meer aandacht voor moeten zijn natuurlijk al zal het waarschijnlijk alsnog langs mij heen gaan.


    Ik normaal ook niet totdat RTL het nodig vindt het even te vermelden.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Debbaut schreef:
    Je hebt volledig gelijk!


    26 - 02 - '16

    Je hebt wel gelijk, maar ze kunnen moeilijk elk sportevenement uitzenden waar Nederlanders aan meedoen. Ten eerste zie je dan alleen nog maar sport op tv en ten tweede interesseert het toch niet genoeg mensen en krijgen ze niet genoeg kijkcijfers.


    Your make-up is terrible

    Handles schreef:
    Je hebt wel gelijk, maar ze kunnen moeilijk elk sportevenement uitzenden waar Nederlanders aan meedoen. Ten eerste zie je dan alleen nog maar sport op tv en ten tweede interesseert het toch niet genoeg mensen en krijgen ze niet genoeg kijkcijfers.

    Ik ben het met je eens dat ze niet alles kunnen uitzenden. Maar een beetje bekendheid eraan geven is al goed. Nu weet meer van de helft van de bevolking niet eens dat het bestaat. Als er iemand prijs haalt kunnen ze dat best even bij het (sport)nieuws vertellen. Maar dat gebeurd helaas ook niet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Handles schreef:
    Je hebt wel gelijk, maar ze kunnen moeilijk elk sportevenement uitzenden waar Nederlanders aan meedoen. Ten eerste zie je dan alleen nog maar sport op tv en ten tweede interesseert het toch niet genoeg mensen en krijgen ze niet genoeg kijkcijfers.


    I'm a warrior, and you can never hurt me again.

    Handles schreef:
    Je hebt wel gelijk, maar ze kunnen moeilijk elk sportevenement uitzenden waar Nederlanders aan meedoen. Ten eerste zie je dan alleen nog maar sport op tv en ten tweede interesseert het toch niet genoeg mensen en krijgen ze niet genoeg kijkcijfers.


    Ze kunnen niet elk sportevenement uitzenden, nee. Maar welalle ins&outs over bn'ers. Dat de zoon van iemand een medaille wint, fijn voor hem. Dat Frans Bauer op vakantie is geweest, fijn voor hem. Dat Dave Roelvink verdacht wordt van diefstal, laat dat aan de politie over, die hoort iedereen uit ipv. alleen de bn'er. Dat Kiki-Kate geboren is, leuk voor een keer maar we hoeven het niet elke dag te horen. Jan Smit danst op een liedje van Nielson. Wauw, zo interessant.

    Ik vind wel dat ze, als ze zoveel nutteloze, onzinnige dingen die niemand boeit kunnen zeggen, ook wel even iets kunnen besteden aan wat sportevenementen.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly