• ik moet dit echt even kwijt en weet niet goed wat ik moet doen...

    ik praat al een poosje met een leuke jongen. We hebben elkaar nog niet in het echt gezien ( ja I know...)
    We lijken op deze manier een goede klik te hebben en ik wil weten of dat in werkelijkheid ook zo is. hij zegt dit zelf ook te willen, praat over dates en zo dat ik me er voorstellingen bij maak. mijn hart gaat dan met me op de loop en ik probeer realistisch te blijven: je hebt hem nog niet gezien.
    nu is het zo dat ik uit onzekerheid een keer vroeg of hij überhaupt wel af wilde spreken. Hij legde me uit dat hij dat echt wilde maar door wat ik zei het zou lijken die hij dit gewoon voor de lol deed, wat volgens hem ook niet zo is.
    Nu zijn we weer een week verder en steeds als we op het onderwerp eerste date komen word hij wat afstandelijk, reageert hij niet.
    Nu weet ik echt niet wat ik hier dus mee moet doen. ik begin het idee te krijgen aan het lijntje te worden gehouden...

    Dus bij voorbaat het lijntje doorknippen of op de man af stappen, hopen op enigszins positieve reactie en afwachten? ik vind dit echt lastig want ik heb ook nooit een relatie gehad. slechts een paar dates met een jongen wat ook niet goed afliep zeg maar...
    ik ben alleen zo bang om weer pijn gedaan te worden. mensen hebben in het verleden vaak zonder echte reden mij verlaten of laten vallen.

    Help help

    Gebruik alsjeblieft wat meer hoofdletters. :p

    Als ik jou was zou ik het er nog eens met hem over hebben. En hem ook vragen waarom hij zich zo afstandelijk gedraagt, en uitleggen dat jij het voelt alsof je aan het lijntje wordt gehouden. Gewoon met elkaar erover praten. Mocht hij vertellen dat hij niet verliefd op je is, dan weet je gelijk waar je aan toe bent en dat je niet op deze jongen moet gaan wachten.
    Maar hij kan er misschien ook wel een goede reden voor hebben dat hij zich zo gedraagt. Je weet het nooit als je er niet over spreekt. Dus naja, dit is wat ik zou doen, hahaha. Succes! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik herken me hier helaas in. Dus ik zou ook wel weten wat mensen hiervan vinden ^^


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oke. Ik ga je een hard advies geven. Vraag om een date en als hij daar niet op antwoord, dan kun je er beter mee kappen. Ik ben veel te lang doorgegaan met een contact op deze manier en heb een heleboel dingen gemist door dol te zijn op iemand die mij überhaupt nooit wilde zien en daar ook nooit de intentie toe heeft gehad. En dat is hard om te horen, echt waar, maar je kunt het maar beter op de man af vragen en weten waar je aan toe bent.

    Ik zou er gewoon eens over praten. Zeg wat je voelt/denkt/wilt en kijk hoe hij er op reageert.


    26 - 02 - '16

    Sorry voor de weinig hoofdletters.

    Ik heb hem erop aangesproken en gezegd dat hij verwarrende signalen afgeeft waardoor ik niet goed weet waar ik aan toe ben.
    Dat was 2 uur geleden.
    En heb nog altijd geen enkele reactie terug

    Ik vrees dat ik het lijntje door kan knippen hoewel ik hier ontzettend van baal...