Ooh, hebben jullie dat ook niet (fans) als jullie nog eens kijken naar het clipje van durch den Monsoon En je ziet de jongens daar zo op hun jongst
En dan kijk je nu naar de foto's van in America.
Ik heb soms het gevoel, Oh, waar is het toch fout gegaan ze zijn Zoveel veranderd
en ik vond Bill wel mooier vroeger Dan leek ie nog veel meer respect te hebbn
Hmm oké, dit staat er maag vaag
-
1 nov 2008 - 22:161 nov 2008 - 22:17
Helemaal mee eens ^^
Life is hard and then we die
1 nov 2008 - 22:18sorry hoor
schat maar hier zijn al honderden topics overI need you like a heart needs a beat
1 nov 2008 - 22:181 nov 2008 - 22:18hmm t valt mee, ze groeien op ndzoo
Why don't you break my heart
1 nov 2008 - 22:18(...)
haha oke
Ik voel me altijd zo trots als er iemand met me eens isLife is hard and then we die
1 nov 2008 - 22:19hmm t valt mee, ze groeien op ndzoo
Jah, dat weet ik ook , maar ze zijn echt veel verandert van karakter, ze hebben zo'n eigendunk, vooral Bill dan ^^1 nov 2008 - 22:19Maar hetis wel normaal dat ze er nu niet meer hetzelfde uitzien als met DDM
ze zijn ook vele ouder gewordenI need you like a heart needs a beat
1 nov 2008 - 22:22Iedereen verandert he, en het lijkt me een betje on logies, dat hij er nu nog precies het zelfde uit zou zien als toen.
Ze zijn Volwassen geworden, ze zijn nu 19 hoor,, geen 15 meer. Ze zijn al Mannen.>.<
Dunno ><
1 nov 2008 - 22:23Iedereen verandert he, en het lijkt me een betje on logies, dat hij er nu nog precies het zelfde uit zou zien als toen.
Ze zijn Volwassen geworden, ze zijn nu 19 hoor,, geen 15 meer. Ze zijn al Mannen.>.<
idd!I need you like a heart needs a beat
1 nov 2008 - 22:23Okéj misschien heb ik het een beetje verkeerd geëxpriceerd in men uitleg Up there, maar heb geen zin aan te passen
1 nov 2008 - 22:351 nov 2008 - 23:27Oké, iedereen verandert, qua innerlijk en uiterlijk. Maar dat betekent niet dat je zó verandert. Ze zijn zeker innerlijk veranderd, echt waar.
Soms denk ik: `Was het nog maar de Schrei/Rette mich- tijd.´-
1 nov 2008 - 23:29Iedereen verandert.
Of het nu positief of negatief is, is niet aan ons om uit te maken.
Alleen de mensen uit zijn omgeving kunnen daar iets over zeggen.
Maar mijn mening; innerlijk is het serieus misgegaan.Sing the song of the stars for me.
1 nov 2008 - 23:51Iedereen verandert.
Of het nu positief of negatief is, is niet aan ons om uit te maken.
Alleen de mensen uit zijn omgeving kunnen daar iets over zeggen.
Maar mijn mening; innerlijk is het serieus misgegaan.
Zekker wel,, iemand moet Bill even van zijn wolkje aftrappen, mischien word hij dan weer Iets normaler, maar ik heb de hoop al op gegeven,, Bill valt officieel niet meet te redden!Dunno ><
2 nov 2008 - 18:31