• Waarom heeft hij zich laten veranderen etc.? Hij ziet er nu veeeeeeeeeeeeel lelijker uit dan eerst. Waarom heeft hij dat laten doen? En waarom is hij nu blank en vroeger zwart?


    I live for the applause, you will die for it.

    >< micheal Jackson is nou niet het meest-boeiende onderwerp om over de kletsen hea ><
    duss eerlijk gezegt , hb ik geen idee..
    wnt het fuckt me niet eens (A)
    Waarom wil je dat weten eigenlijk??
    Laat hem tog lkkr lelijk zijn (puh)


    Crack a bottle

    volgens mij ging dat er om dat hij niet gediscrimineerd wilde worden ofzow... niet dat het er beter op werd... maar goed


    It's not too late, It's never too late!

    Geen flauw idee waarom hij zich heeft laten veranderen maar zijn 'oorspronkelijk' uiterlijk vind ik schattig x) nu is hij lelijk [/vindt ik]


    The soul needs autumn.

    Hij had een of andere huidziekte.


    Life is hard and then we die

    i don't care how he looks, he rocks! zijn muziek is goed en tijdloos. micheal zal nooit vergeten worden en dat is door zijn muziek & door zijn uitelijk. :]


    Choke on the words that were your last goodbye.

    Oh gawd, ik heb SERIEUS schrik van die vent. En niet omdat hij zich laten veranderen heeft ofzo, vroeger had ik er ook al schrik van! Ö


    Tanya is de beste.

    geghe x][/sorry]


    Lalalalalalalala.

    Hij kon toch ook nit weten dat hij er nu zo ging uitzien, we zouden beter wat medelijde met hem hebben =D

    Misschien ken ie nog meespelen in de film 'The hills have eyes' XD

    Ik vind Beat It & Smooth Criminal koel. Maar Smooth Criminail is mooier van Alien Ant Farm. Beat It is wel leuk. xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Hij is scary, hij heeft geen neus meer :S


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42