Hoi allemaal.
Ik wilde net een spel installeren dat ik van een of andere site gedownload had en toen kwamen er opeens extra programmaatjes bij die ook weer dingen gingen downloaden. Ik dacht "Het zal wel," en schonk er verder geen aandacht aan.
Het spel kreeg steeds foutmeldingen, en ik heb het verwijderd. Ook de extra programmaatjes heb ik weggehaald uit de programmalijst in het configuratiesysteem.
Ook Windows Defender zei na een scan dat er niets aan de hand was.
Toen wilde ik naar Quizlet gaan, dus ik startte mijn browser op (Internet Explorer, op de een of andere manier accepteert mijn laptop geen andere browsers)
Er was een andere startpagina, maar na lang zoeken had ik dat opgelost. Ook stond er een vage balk bovenaan, dat heb ik uiteindelijk ook weggekregen.
Maar toen merkte ik dat er toch iets met mijn laptop/internet aan de hand is. Het is ontieglijk sloom geworden, ik type dit nu op mijn mobiel omdat ik 1 regel op mijn laptop had getypt en daar een half uur over deed. Pagina's laden duurde nu ook extreem lang, terwijl het voorheen echt maximaal 3 seconden was. Typen gaat amper, het toetsen aanslaan om iets op internet te typen duurt extra lang, omdat het zo sloom lijkt te zijn, en sommige letters worden niet eens op het scherm vertoond waardoor ik ze nogmaals in moest toetsen.
De internetgeschiedenis verwijderen helpt niet, heb mijn laptop al zes keer opnieuw opgestart maar dat werkt ook niet.
Als iemand weet wat het is en wat ik eraan kan doen, echt heel erg bedankt.
Ik heb mijn laptop sinds januari en zou het echt heel jammer vinden als hij het straks niet meer doet of zo sloom blijft (ik irriteer me er echt aan)
Dus, kort samengevat:
Internet doet ontzettend traag na het downloaden van een spel, terwijl hij het voor het downloaden van dat spel nog wel snel was. Ik gebruik Internet Explorer en heb als besturingssysteem Windows8.
Echt alvast heel erg bedankt,
Vincie.
so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly