Laatst was ik anderhalve week mee met mijn vriend en zijn ouders naar de camping in België waar ze altijd staan. Ze staan daar al jaren en hij heeft daar ondertussen ook een vaste vrienden groep. Ik kon het met al die vrienden gelijk al goed vinden op een meisje na. Ze vond het heel belangrijk om vanaf de eerste seconde dat ik haar leerde kennen de aandacht naar haar toe te trekken terwijl we gewoon met zijn alle gezellig wat zaten te drinken. Daarnaast moest ze ook perse tussen ons in zitten terwijl er genoeg andere plaatsen. Toch deed ik gewoon aardig tegen haar want ik vond het overbodig om kei bot tegen haar te doen want dat zou de sfeer verpesten en dat wilde ik niet. De volgende dag gingen we gewoon naar het zwembad en daar zat ze de hele tijd flirterige opmerkingen te maken tegen mijn vriend. Ik dacht eerst dat ik het me verbeeldde maar toen zei een vriendin van mij dat ze het vreemd vond dat dat meisje de hele tijd bij mijn vriend hing. Die avond gingen we met zijn alle op het terras zitten en weer moest ze perse naast mijn vriend zitten. Ik vond dat best vreemd maar nog steeds dacht ik dat het aan mij lag. Toen ging de groep naar binnen en bleven mijn vriend en ik even buiten achter omdat we even in gesprek waren. Komt zij opeens naar buiten en zegt ze: 'Paul, kom jij ook?' Mij volkomen negerend. Dat was voor mij de druppel en toen zij weer naar binnen was heb ik er alles uitgegooid tegen mijn vriend. Hemzelf was het nog niet opgevallen.
De volgende dag hoorde ik weer van een ander meisje dat dat ene kind dus al afgelopen vakantie ook al de hele tijd bij hem hing en dat zij toen ook al de hele tijd zat flirten,
Ik heb nu bijna 2 jaar met mijn vriend en ik vertrouw hem heel erg, maar zij is echt een meisje dat alles krijgt wat ze wilt en ik word serieus gek hier ook al weet ik dat hij niks doet. Ik ben helemaal geen jaloers type maar urgh.
Ik ben trouwens al thuis. Mijn vriend zit nog een week op de camping.
[ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 20:17 ]
"Ignite, my love. Ignite."