• Hoi iedereen,

    Kijk ik en mijn lief hebben het gisteren wat proberen uit praten.
    Waarom hij vorige week twee dagen niet thuis was en me niets liet weten en bij wie.
    We warren een hele week koppig tegen elkaar.

    En nu hebben we weer een kleine ruzie omdat meneer het erg vond dat we deze middag niet meer weg gingen.
    Maar mijn ouders vroegen 's morgens om mee te gaan even met hen.
    Dat heb ik dan gedaan en heb ik hem gezegt. Maar hij was aan het zagen dat hij me wou zien en al.
    Ik wou gewoon effe rust nog. Maar meneer denkt nu dat het ineens wel weer goed gaat.
    Maar dat denkt hij verkeerd. Ik heb weinig vertrouwen en ik heb er geen zin meer in.
    Nou is hij weer koppig en begint hij hem weer kwaad te maken om mij.
    En nu zegt hij zelf dat het misschien niet meer de moeite is om bij elkaar te blijfen.
    Nu gaat hij met een moeder en vriendin van haar naar een feest.
    Ik was dan thuis en ik wou dan meteen nog met een bus naar de stad gaan voor iets te doen.
    Maar meneer wou niet meer en is te koppig. En nu wilt hij weer met mij praten onder vier ogen.
    Pff ik heb hier geen zin niet meer in. Wat moet ik toch doen?


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Gewoon. Uitpraten. Zo simpel als wat.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 15:32 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Gewoon. Uitpraten. Zo simpel als wat.


    Hij is te koppig nu om te praten. Nu is hij met een meisje en haar moeder
    naar een feestje niet ver van mij. En zat hij te zeggen dat hij dronken wilt zijn.
    En vandaag wilt hij ook niets meer doen met mij omdat hij te koppig is.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Boehoe. Ieder stelletje heeft wel eens ruzie. En als je hem helemaal zat bent en hij niet wilt luisteren maak je het toch uit? Dan heb je ook niets meer om je druk/zorgen over te maken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Zo bot hoeft dat nou ook weer niet, Scribe.
    En inderdaad ga toch maar praten. Anders komen jullie er nooit uit.


    26 - 02 - '16

    Ik heb je titel even aangepast. Alleen 'help' in de titel mag niet.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Tigresse schreef:
    Ik heb je titel even aangepast. Alleen 'help' in de titel mag niet.


    Bedankt en sorry was het even vergeten.
    En misschien is dat het beste.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Gewoon praten inderdaad.
    Maar ik zou geen dingen zeggen als; Ik vind dat jij, blablabla
    Nee, ik zou t eerder zo doen; ik heb het gevoel dat ik, en blablabla

    Het is goed dat hij onder vier ogen wil praten maar laat elkaar dan wel uitpraten, ik zou er niet doorheen gaan lullen.
    Geef elkaar de tijd om te vetellen wat je dwars zit enzo.

    Nja, zo zou k t ongeveer doen


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    Gewoon praten inderdaad.
    Maar ik zou geen dingen zeggen als; Ik vind dat jij, blablabla
    Nee, ik zou t eerder zo doen; ik heb het gevoel dat ik, en blablabla

    Het is goed dat hij onder vier ogen wil praten maar laat elkaar dan wel uitpraten, ik zou er niet doorheen gaan lullen.
    Geef elkaar de tijd om te vetellen wat je dwars zit enzo.

    Nja, zo zou k t ongeveer doen


    Hmm ja want hij zet gisteren ook maar gewoon zich te veronschuldigen.
    En ik dacht als ik nu zeg dat hij weer een kans heeft gaat het weer mis.
    En het ging mis. Nu laten we elkaar gerust. Hij is hem nu gaan bezatten op een feest.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Hmm ja want hij zet gisteren ook maar gewoon zich te veronschuldigen.
    En ik dacht als ik nu zeg dat hij weer een kans heeft gaat het weer mis.
    En het ging mis. Nu laten we elkaar gerust. Hij is hem nu gaan bezatten op een feest.


    Waardoor ging het mis dan? Want ik snapte je eerste berichtje sws niet zo goed. Is er iets verkeerds gezegd of gedaan?
    Ik denk dat hij dan even geen gezeik wil vandaar dat die op een feest is.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Waardoor ging het mis dan? Want ik snapte je eerste berichtje sws niet zo goed. Is er iets verkeerds gezegd of gedaan?
    Ik denk dat hij dan even geen gezeik wil vandaar dat die op een feest is.


    Wel ik stond deze ochtend op en ja ik was aan het eten.
    Mijn moeder en vader vroegen of ik niet graag mee ging naar een winkel.
    Ik heb dat gedaan. Ik heb dat dan tegen mijn ja lief gezegt.
    Hij begon dan derect te vragen : Wanneer kan ik je zien? Schat? Wat is er?
    Dat was omdat ik effe niet reageerde. Want ik keek dus rond in die winkel.
    Het was 13:00 als ik weer vertrok naar huis. Ik kwam thuis en dan begon het.
    Ja ik denk dat ik naar een feestje ga met Kirsten en haar moeder. Maar Kirsten heeft nog een oogje op David. Dus dat maakte me al kwaad.
    Maar ik zei niets. Oke hij wou het afzeggen maar toen was het te laat. Meneer vond het niet meer nodig
    en was het beu dat er niet aan de afspraken gehouden werd. Er was niet eens een uur afgesproken. Ik had gezegt dat ik misschien tegen 11 uur wakker was.
    Maar dat was niet zo. Dan begon hij kwaad te doen op facebook en te zeggen dat de relatie geen zin meer heeft.
    Dat maakte me nog bozer. En nu negeren we elkaar gewoon.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    ik denk dat je inderdaad moet proberen het uit te praten maar wel zo dat je de volgende keer als je ruzie hebt niet gelijk weer ditzelfde gebeurt want met koppig doen tegen elkaar kom je ook nergens mee zou ik dan zeggen..


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Wel ik stond deze ochtend op en ja ik was aan het eten.
    Mijn moeder en vader vroegen of ik niet graag mee ging naar een winkel.
    Ik heb dat gedaan. Ik heb dat dan tegen mijn ja lief gezegt.
    Hij begon dan derect te vragen : Wanneer kan ik je zien? Schat? Wat is er?
    Dat was omdat ik effe niet reageerde. Want ik keek dus rond in die winkel.
    Het was 13:00 als ik weer vertrok naar huis. Ik kwam thuis en dan begon het.
    Ja ik denk dat ik naar een feestje ga met Kirsten en haar moeder. Maar Kirsten heeft nog een oogje op David. Dus dat maakte me al kwaad.
    Maar ik zei niets. Oke hij wou het afzeggen maar toen was het te laat. Meneer vond het niet meer nodig
    en was het beu dat er niet aan de afspraken gehouden werd. Er was niet eens een uur afgesproken. Ik had gezegt dat ik misschien tegen 11 uur wakker was.
    Maar dat was niet zo. Dan begon hij kwaad te doen op facebook en te zeggen dat de relatie geen zin meer heeft.
    Dat maakte me nog bozer. En nu negeren we elkaar gewoon.


    Aha!
    Ik snap wel dat hij het jammer vond en misschien dat je het vanuit zijn standpunt moet bekijken.
    Maar hij moet ook kunnen snappen dat jij ook dingen wilt doen zonder hem. Dat is logisch. Want dat doet hij nu ook aangezien hij op een feest is zonder jou.
    Ik neem aan dat David je vriend is? Weet hij dat Kirsten een oogje op hem heeft?
    En ja.
    Het is rot dat er niet altijd aan de afspraken gehouden worden maar soms lukt niet alles. Ik zou kijken naar de dagen waarop jullie allebei tijd hebben. En als er dan iets anders tussenkomt, dan moet dat van beide kanten worden gerespecteerd vind ik.
    Ikzelf stel afspraken altijd uit als ik op dezelfde dag met m'n vriend heb 'afgesproken'.
    Tot 1 uur ben ik dan met hem en na 1 uur ben ik bijv bij vriendinnen. En dat werkt prima want zo houd je iedereen tevreden en ook jezelf.
    Ik ben geen relatie expert maar dit is hoe ik erover denk xd

    [ bericht aangepast op 26 juli 2014 - 17:18 ]


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    TomXSarah schreef:
    (...)

    Wel ik stond deze ochtend op en ja ik was aan het eten.
    Mijn moeder en vader vroegen of ik niet graag mee ging naar een winkel.
    Ik heb dat gedaan. Ik heb dat dan tegen mijn ja lief gezegt.
    Hij begon dan derect te vragen : Wanneer kan ik je zien? Schat? Wat is er?
    Dat was omdat ik effe niet reageerde. Want ik keek dus rond in die winkel.
    Het was 13:00 als ik weer vertrok naar huis. Ik kwam thuis en dan begon het.
    Ja ik denk dat ik naar een feestje ga met Kirsten en haar moeder. Maar Kirsten heeft nog een oogje op David. Dus dat maakte me al kwaad.
    Maar ik zei niets. Oke hij wou het afzeggen maar toen was het te laat. Meneer vond het niet meer nodig
    en was het beu dat er niet aan de afspraken gehouden werd. Er was niet eens een uur afgesproken. Ik had gezegt dat ik misschien tegen 11 uur wakker was.
    Maar dat was niet zo. Dan begon hij kwaad te doen op facebook en te zeggen dat de relatie geen zin meer heeft.
    Dat maakte me nog bozer. En nu negeren we elkaar gewoon.

    Waar je al geen ruzie om kunt maken..


    ars moriendi

    ChetUbetcha schreef:
    ik denk dat je inderdaad moet proberen het uit te praten maar wel zo dat je de volgende keer als je ruzie hebt niet gelijk weer ditzelfde gebeurt want met koppig doen tegen elkaar kom je ook nergens mee zou ik dan zeggen..


    Hmm ik weet het. Maar hij moet als nog niet zo beginnen vind ik.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Nagusamu schreef:
    (...)

    Aha!
    Ik snap wel dat hij het jammer vond en misschien dat je het vanuit zijn standpunt moet bekijken.
    Maar hij moet ook kunnen snappen dat jij ook dingen wilt doen zonder hem. Dat is logisch. Want dat doet hij nu ook aangezien hij op een feest is zonder jou.
    Ik neem aan dat David je vriend is? Weet hij dat Kirsten een oogje op hem heeft?
    En ja.
    Het is rot dat er niet altijd aan de afspraken gehouden worden maar soms lukt niet alles. Ik zou kijken naar de dagen waarop jullie allebei tijd hebben. En als er dan iets anders tussenkomt, dan moet dat van beide kanten worden gerespecteerd vind ik.
    Ikzelf stel afspraken altijd uit als ik op dezelfde dag met m'n vriend heb 'afgesproken'.
    Tot 1 uur ben ik dan met hem en na 1 uur ben ik bijv bij vriendinnen. En dat werkt prima want zo houd je iedereen tevreden en ook jezelf.
    Ik ben geen relatie expert maar dit is hoe ik erover denk xd


    Ja maar ik heb het ook uit zijn standpunt bekeken hoor ;)
    Ja dat is het hem juist hij snapt dat gewoon niet. David is mijn vriend. Hij weet dat. Maar hij heeft
    gezegt dat hij geen geheimen heeft en dat ik ook mocht komen. Ja en vandaag lukt het gewoon niet
    en werd hij meteen pist. Hmm ja dat zal ik zeker respecteren. Hmm ja dat zijn goedde afspraken.
    Ja daar heb je gelijk in. Zou eigelijk het beste zijn. O ik ben je nog vergeten te vertellen dat hij echt heberig is.
    Hij laat alles vallen voor mij. En steeds word hij klef op sms of fb.
    Daar begin ik me nu ook wat aan te ergeren.


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,