Rose Ariana Westfield 19
Ik hoor een geluid wat moet klinken als lachen of als iemand die bijna stikt, precies de lach van Noa, mijn beste vriendin.
"Rose, waar bleef je?" Een golf van schaamte trekt door me heen en ik voel mijn wangen langzaam rood worden. We hadden afgesproken dat ik haar kwam ophalen nadat ze bij de kapper was geweest. Het half lachende, half stikkende geluid galmt weer door de straat en ik kan mezelf er niet van weerhouden om mee te lachen. Ik voel mijn telefoon trillen in mijn broekzak. Ik ben niet zo'n jurkjes type.
Hey schat,
Wij komen er bijna aan.
Xx Alicia en Alison
Alicia en Alison zijn een eeneiige tweeling, bijna niemand kan ze uit elkaar houden, behalve hun familie, Noa en ik. Je zou ze verwend kunnen noemen, ze rijden allebei een gloed nieuwe Range Rover -hoewel ik met mijn auto ook niets te klagen heb- en dragen altijd de nieuwste merkkleding.
"Al en Al komen zo" dat is de stiekeme bijnaam die we aan Alicia en Alison hebben gegeven. Ze kwamen er een keer achter, vonden ze niet zo leuk.
"Laten we maar vast naar binnen gaan" zegt Noa terwijl haar blik langs het oude huis glijdt. Ik weet dat ze hetzelfde denkt als ik, wat moeten we daarbinnen aantreffen. Op dat moment hoor ik iemand onze namen roepen, het zijn Alison en Alicia die onhandig, op hun veel te hoge hakken, door de straat rennen. Maar je kan niet ontkennen dat ze er prachtig uitzien, ze zullen waarschijnlijk, zoals altijd, alle blikken van de jongens krijgen. Wanneer we het pand in zijn gelopen merk ik dat het feest door het hele huis wordt gegeven, waardoor er in geen kamer rust zal zijn. Ik ga op mijn tenen staan en tuur de mensenmassa door opzoek naar iemand die ik misschien ken, maar ik zie alleen maar onbekende gezichten.
"Kom op dansen!" Noa trekt aan mijn arm.
"Ik dans niet, dat weet je" zeg ik snel en ik zie haar quasi-verdrietig kijken. Ik loop naar een bankje en ga erop zitten.
"Oke. Oke, maar als een of andere enge dude je wilt ontvoeren moet je niet bij mij komen aanzetten voor hulp" grapt ze en ze rent de dans vloer op.
"Sometimes the hardest thing and the right thing are the same."