• Ik zie het eigelijk aan mezelf, maar ja.
    Ik vind dus, dat Tokio Hotel fans, die vroeger naja niet echt TH fan waren...
    Héél erg veranderd zijn sinds Monsoon uitkwam zijn er meer en meer fans.
    En nu eerlijk eerst waren er meer hoe zal ik het zegen zo meelopertjes (sorry) en nu hebben veel meer mensen hun eigen stijl.
    Ook die nu van andere fan zijn neem Jeffree Star bv. en die hem eerst niet kende.
    Als ik fout zit haat me niet
    Ik ben gewoon een meisje dat houd van Tokio Hotel (al lang maar sinds Monsoon die-hard), Hello Kitty en Pokémon
    Danke schon
    Kuzzzy Yumi-chu

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ik ben inderdaad heel erg veranderd sinds monsoon uitkwam. Ik ben toen van wannabe fan naar normale fan getransformeerd.


    Life is hard and then we die

    ik snap het niet echt maar ik snap wel , dat je bedoelt dat veel th fans hun eigen stijl krijgen door dat ze van th fan zijn.

    Ik ben eigenlijk niet echt veranders sind dat ik ToHo ken.Er zijn idd wel veel mensen die nu 'Scene' zijn maar ik heb dat leren kennen via Q. dus maar ik vind Jeffree Star niet echt eh, mooi (;


    The soul needs autumn.

    Drie of vier jaar terug kwam ik voor her eerst in aanraking met de groep toen Duitse familieleden bij ons logeerden. De kinderen daarvan waren gek van Tokio Hotel maar destijds kende niemand ze in Nederland. Ze waren volgens mij alleen bekend in Duitsland destijds.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik snap het niet echt maar ik snap wel , dat je bedoelt dat veel th fans hun eigen stijl krijgen door dat ze van th fan zijn.
    ja inderdaad. x'D
    maar is het niet een beetje overdreven om te zeggen dat dat door tokio hotel komt?
    ik bedoel..
    het is een eigen stijl..
    en ik vind het nogal onzin om dan maar te zeggen dat als je geen tokio hotel fan was geweest je er heel anders uit zou zien. o_O


    AAP

    zonder 'monsoon-fans' kwam Tokio Hotel ook niet zo vaak naar Nederland of België. Je hebt elkaar nodig. 8)


    it's cool to know nothing.

    Drie of vier jaar terug kwam ik voor her eerst in aanraking met de groep toen Duitse familieleden bij ons logeerden. De kinderen daarvan waren gek van Tokio Hotel maar destijds kende niemand ze in Nederland. Ze waren volgens mij alleen bekend in Duitsland destijds.
    Ik ken ze ook al sinds eind 2005, begin 2006. Ze waren toen absoluut niet bekend in Nederland, maar een paar van m'n vriendinnen kende ze en zo ben ik ermee in contact gekomen. Zomer 2006 werd ik fan.


    Life is hard and then we die