• Your Comeback wordt geschreven vanuit twee personages.


    David Keene is een jaar op tour geweest als zanger van de wereldberoemde band Comet Stones, maar besloot te stoppen met de band en terug te gaan naar zijn geboortedorp Heattown in het Britste Schotland. Ook daar is hij bekend, maar de mensen laten hem in elk geval met rust. Hij wil zijn normale leven opnieuw opbouwen naar hoe het vroeger was. Bovendien is hij nog steeds verliefd op Reeve, een meisje van zijn toenmalige middelbare school. In die tijd ging alles fout : ze was ook verliefd op hem, en op de avond van hun date ontdekte ze dat hij stond te zoenen met haar beste vriendin Rosy. Haar hart was gebroken, en David vertrok, en hij staat erop dat hij Reeve weer terug zal krijgen.

    Reeve Wyatt heeft haar middelbare school afgemaakt en een tussenjaar genomen om na te denken. Ze is verwikkeld in een relatie met Cam, een droomjongen waar ze enkel geen gevoelens voor heeft. Ze is nog steeds verliefd op David, maar probeert hem uit haar hoofd te zetten en haar gebroken hart te laten verzorgen door haar nieuwe vriendje. Ondertussen probeert ze reisplannen te maken om door Engeland te trekken met haar camera en een fotoblog te beginnen, maar ze heeft niet genoeg zelfvertrouwen om het plan door te zetten, en bovendien levert haar baantje haar ook niet ontzettend veel geld op.



    sometimes we don't need advice, we just need someone to listen.

    Oeh, een onbekende personen story! Wat een leuk idee ook! Ik neem een abo ;D


    26 - 02 - '16

    Nog geen hoofdstukken?! Hoe durf je, ik ben zo benieuwd!

    Hahaha, ik ben nu aan 't eerste hoofdstuk bezig! c: en dankje!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2014 - 20:37 ]


    sometimes we don't need advice, we just need someone to listen.

    Hoofdstuk 1 staat online c:


    sometimes we don't need advice, we just need someone to listen.