Beste users,
Sinds 28 juli 2013 zijn er nieuwe regels bijgekomen rond kudo's. Deze waren als volgt:
- Het is niet toegestaan om te vragen naar een kudo voor een story of quiz, ook niet in de story of quiz zelf.
- Het is niet toegestaan om te vragen naar kudo’s in ruil voor een nieuw hoofdstuk of om de story pas te beginnen bij een x-aantal kudo’s of abonnementen.
- Het is niet toegestaan om automatische kudolinks te plaatsen op Quizlet. Dat wil zeggen dat je nergens een link mag plaatsen waar iemand op klikt en automatisch een kudo geeft.
Gevolg na overtreding;
Quizlet heeft het recht om de kudolink te verwijderen en/of kan een waarschuwing sturen.
Klik hier voor het nieuwstopic van 28 juli 2013.
Tot nu toe golden deze regels alleen voor de laatste tien hoofdstukken van elke actieve story. Dit is zo ingesteld, omdat eigenaars van stories met +50 hoofdstukken anders te veel hoofdstukken moesten aanpassen. We zijn nu ongeveer een jaar verder, dus het nieuwe van deze kudo regels is er nu wel af. Daarom hebben we besloten niet alleen naar de laatste tien hoofdstukken te kijken, maar naar alle hoofdstukken. Omdat we niet van jullie willen vragen om al jullie stories langs te lopen op vragen naar kudo's, zullen we alleen kijken naar hoofdstukken die geschreven zijn vanaf 1 januari 2014.
Voorbeeldjes (die vanaf nu niet meer toegestaan zijn):
- "Kudo? "
- "Ga/wil je me een kudo geven?"
- "Ik ga pas verder bij 10 kudo's"
- "Ik begin de story pas als ik in de top heb gestaan"
- "[ url=link naar een kudo geven] Woord[ /url]"
Als er nog andere vragen zijn over de nieuwe regels, kunnen die in dit topic gesteld worden.
Groetjes,
De Mods
-