Hallo users van Quizlet,
Gisteren had ik te horen gekregen van mijn vader dat mijn overgroot oma kanker heeft.
Ze ligt in het UMCG in Groningen. Ze kreeg vreselijke behandelingen: haar maag moest worden leeggepompt, ze kreeg prikken en nog veel meer dingen. Ik weet dat de dokter het goed bedoeld, maar ook dit vind ik zielig voor haar. Ze zou niet lang meer leven, maar ik weet zeker dat ze een gelukkige, mooi en leuk leven heeft gehad. Ze is (nog)niet overleden, maar die tijd zit eraan te komen. Ik moest nog steeds een beetje huilen. Ik vind dit héél eng. Straks overlijd ze...
Mijn boodschap aan oma:
"Oma, jij krijgt een speciaal plekje in mijn hart. Ik hoop dat je een prettig leven had met ons, je dochter Susan (54) en mijn opa (64) en natuurlijk je eigen man.
Daarom verdien jij dit liedje. Ik vind dit zo treurig, maar dit hoort er gewoon bij. Ik hou van je."
Mijn leukste belevenis met haar:
Een paar maand terug gingen we naar het oude speelgoed museum in Roden met oma, mijn zusje, ik en mijn oma.
Zij wist over elk oud speelgoed een woordje te brengen dat ik nooit vergeet. Wat was ze slim.
Er waren ook hele oude fietsen waar je op mocht fietsen.
Daar ging ik dus op. Het fietsen ging lastig. Het was erg hoog. Aan het einde schoot mijn stuur weg en pleurde ik eraf...
Ik moest lachen in plaats van huilen.
R.I.P
Dit verdien je...
[ bericht aangepast op 5 juli 2014 - 19:21 ]