Ja hoor.. Toen was het zover. Nadat ik dagenlang verschillende filmpjes zag van nominaties, werd ik dus gezellig genomineerd door mijn beste vriend.
Hahahaha. Ik kon de lol er wel van inzien eigenlijk ^^
Nadine23x schreef:
Ik snap eigenlijk het nut niet zo van die nominaties.. Ik zou zelf dus eigenlijk nooit meedoen als ik genomineerd zou worden.
Het heeft ook geen nut, maar het is gewoon grappig. En als de mensen die genomineerd worden het niet doen binnen 48 uur moeten ze iets voor je kopen xd (Snickers ofzo).
Het heeft ook geen nut, maar het is gewoon grappig. En als de mensen die genomineerd worden het niet doen binnen 48 uur moeten ze iets voor je kopen xd (Snickers ofzo).
En wat als ik het niet zou kopen? Wat gaan ze dan doen
Ik vind er niks aan, laat maar weer eens zien hoe de mens graag kuddegedrag vertoont. Zelf zou ik er ook echt niet aan meedoen.
Ik heb trouwens nog maar enkele filmpjes gezien op fb. Een of twee.
Ja, ik heb de nominatie zelf ook gehad een paar dagen geleden en heel mijn tijdlijn staat er vol mee. Het is op zich wel grappig, maar aan de andere kant zie ik het nut er nog steeds niet van in.
If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer
Assassin schreef:
Ik vind er niks aan, laat maar weer eens zien hoe de mens graag kuddegedrag vertoont. Zelf zou ik er ook echt niet aan meedoen.
Ik heb trouwens nog maar enkele filmpjes gezien op fb. Een of twee.
Ach, zijn onschuldige nominaties. Mijn tijdslijn staat vol met foto's van mensen toen ze nog een baby waren. Als je genomineerd wordt, moet je een babyfoto plaatsen. Ik vind het nog wel grappig. Er zijn meer dingen die geen nut hebben en toch doen we het.