• Hoi!
    Sinds een tijdje slaap ik in van die (te) grote T-Shirts, met teksten erop, die ik vorig jaar op Kreta heb gekocht (aangezien ik toen mijn pyjama was vergeten. ^^) maar ik ben toe aan wat nieuwe. Weet iemand waar ik ze zo goedkoop mogelijk online kan kopen of ergens in een winkel omstreeks Leeuwarden (het liefst deze optie)?

    Deze heb ik zelf:



    (Dit is maat M (normaal heb ik xs/s), maar ik overweeg om een L te nemen, aangezien deze net over mijn billen heen valt en als ik dan mijn armen omhoog doe, je mijn string kan zien. Wat op zich niet echt handig is voor de vriendjes van mijn zussen. ^^ )

    Alvast bedankt voor het meedenken! (:

    Slapen jullie ook altijd in te grote T-shirts?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 22:31 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik slaap altijd in de T-shirts van mijn vader. Hehe c:


    wat was dit ookalweer

    Tenace schreef:
    Ik slaap altijd in de T-shirts van mijn vader. Hehe c:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik slaap altijd in nachtjaponnen/te grote t-shirts. Het zit er meestal een beetje tussen in. Misschien op een markt? Hier in Amsterdam heb je markten heb je van die kramen waar ze leuke t-shirts verkopen in grotere maten.


    Physics is awesome

    Ik slaap in een pyamashirt en een pyamabroek^^


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Eigenlijk koop ik te grote shirts bij de zeeman om in te slapen en ik heb ook een Mickey Mouse pyjama vd h&m, ofc allemaal in een veel te grote maat :)


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik slaap niet perse in grote t-shirts. Meestal alleen in onderbroek of hemdje, of wat dan ook in mijn buurt ligt.


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik koop ze eigenlijk graag bij Colloseum in Duitsland, maar ik weet niet of die ook in NL zit. Ik was wel een tijdje geleden bij de Primark en daar hadden ze enorm veel pyjama's, misschien hebben ze daar ook wel slaapshirts?


    “Love is a contradiction.”

    ik slaap altijd in veelte grote bandshirts.
    maar ik denk niet dat daar een specifiek winkeltje voor is ofzo. gewoon een shirt kopen in een te grote maat en je bent klaar lijkt mij.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    geen idee, zelf slaap ik in een pyjama of een topje met shortje


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou bij de mannenafdeling gaan kijken en daar z'n oversized shirt halen :Y)
    Ik slaap in mijn eigen oversized scheidsrechter shirt, ik vind het heerlijk slapen zo extra groot C;


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik slaap meestal gewoon in een pyjama (Topje met shortje)

    Misschien kan je kijken op de markt? Daar hebben ze meestal wel goedkope shirts :)


    Treat people with kindness

    Styles schreef:
    ik slaap altijd in veelte grote bandshirts.
    maar ik denk niet dat daar een specifiek winkeltje voor is ofzo. gewoon een shirt kopen in een te grote maat en je bent klaar lijkt mij.


    Bandshirts lijkt me ook wel wat. Waar heb je die gekocht?


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik slaap in het shirt van mijn vriend. (krul)
    Je moet ze gewoon bij de H&M kopen op de mannenafdeling [als je een mannenshirt wilt] en anders op de vrouwenafdeling een groter shirt kopen. (:

    [ bericht aangepast op 2 juli 2014 - 19:38 ]

    Heh schreef:
    (...)

    Bandshirts lijkt me ook wel wat. Waar heb je die gekocht?

    Op concerten zelf. Omdat ik zulke shirts niet leuk vind om te dragen, maar ze vaak wel leuk vind en toch wil hebben. Koop ik ze te groot en gebruik ik ze als slaapshirt. Ma r je kan gewoon kijken op de site van de band van wie je een shirt wilt. De meeste bands hebben wel merchendise.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Primark :D.

    Ik slaap in een onderbroek...


    No growth of the heart is ever a waste