Maar ik weet dus niet hoe ik het aan moet gaan pakken.
Ik wil namelijk heel graag reizen, het liefst door Noord- Ierland, ik weet niet waarom maar Ierland heeft mij altijd heel erg aangetrokken.
Nu is het gewoon heel toevallig dat al mijn favoriete acteurs en Niall Horan uit Ierland komen ^^
Maar Ierland is al sinds ik klein ben een droom land van mij, voor mijn gevoel hoor ik daar thuis en niet in Nederland.
Helaas ben ik bang dat deze droom nooit uit gaat komen, want ik wil zeker voor een jaar weg het liefste voor eeuwig en dan graag voor mijn 25ste. De tijd begint dus te dringen, want ik ben nu 20 en ik weet zeker dat ik het nooit voor elkaar ga krijgen.
Mijn eerste plan was om 12 maanden daar te gaan studeren en had mij dan al aangemeld voor EF Studie, maar de prijzen liggen zo hoog dat ik tot mijn 30ste moet gaan werken wil ik het geld bij elkaar krijgen (denk al aan een bedrag rond de 15.000 euro voor 3 maanden)
Mijn laatste plan en hoop was mijn buitenlandse stage van 10 weken, die ik van school vergoed krijg binnen Europa, maar helaas is dat geen reizen en zou ik in een trimsalon moeten gaan werken. en dat was dus niet mijn idee betreft naar het buitenland gaan. Toch moest ik het er maar van nemen, omdat dit misschien mijn enige kans was. Maar helaas.... Er is geen enkele trimsalon in Ierland aangesloten bij de buitenlandse stages van Aquor verder dan belgië en duitsland gaat het niet.
Naast dit alles is mijn MOEDER ook een groot probleem, ze deed al moeilijk toen ik 1 week naar Barcelona ging met school. En al helemaal omdat ik soms opeens paniek aanvallen kan krijgen die ik niet onder controle heb.
Momenteel zie ik het gewoon ff niet meer, ik droom helemaal weg als ik aan Ierland denk.... en begin een steeds grotere hekel te krijgen een dit platte rot land.
natuurlijk wil ik na Ierland een doorreis maken.
Daarnaast mijn ouders vinden het zo gek dat geen enkele jongen mij ooit nog maar leuk heeft gevonden, dus zeg ik altijd dat mijn ware in Ierland woon en om heel eerlijk te zijn begin ik dat langzamer hand te geloven!
Sorry de woorden stroomde nu opeens zo uit mijn vingers
Om het allemaal niet helemaal om mij te laten draaien... Wie heeft ook zulke grote dromen waarvan ze bang zijn dat het te mooi is om waar te zijn?
[ bericht aangepast op 29 juni 2014 - 15:42 ]
you never leave my mind, even when i have a million things to worry about