• Hoi allemaal (:

Ik wil zoooo graag naar het concert van Lindsey Stirling in november! Ik ben alleen nog nooit naar een concert geweest okeee....op dat k3 concert in een heel ver verleden na dan.

Ik hoopte dat jullie me daarom wat meer informatie kunnen geven over concerten.

- Dit concert wordt gehouden in het Klokgebouw in Eindhoven. Is iemand daar eerder geweest?
    - Alleen nog tickets beschikbaar voor staanplaatsen eerste rang. Iemand daar ervaring mee? Is dat goed vol te houden, podium goed zichtbaar etc.?
    - Wat zijn betrouwbare sites voor het bestellen van tickets?
    - Dingen die ik wel/niet moet meenemen?
    - Verder nog tips of info?

En natuurlijk: wie van jullie wilt/gaat nog meer naar Lindsey Stirling? :D

“Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

Aw, ik had graag gewild, maar ik heb op dit moment geen geld voor tickets. Lindsey is geweldig.
    En staanplaatsen zijn makkelijk vol te houden, als je maar niet denkt dat je op stiletto's moet gaan rondlopen. :')

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Ik ga ontzettend vaak naar concerten. Maar dat zijn vooral metal bands, waar je niet vooral wilt staan als je klein en tenger bent.
    Wel ben ik in het klokgebouw geweest. Maar toen was het enkel een enorme vloer, zonder rangen.
    Je moet je kaarten altijd kopen bij de site die de site waar het word gegeven aangeeft. Meestal is dit ticketmaster en anders moet je even kijken oo weetwaarjekoop.nl

Flesjes drinken en grote camera's zijn niet toegestaan.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Hartnett schreef:
    Aw, ik had graag gewild, maar ik heb op dit moment geen geld voor tickets. Lindsey is geweldig.
    En staanplaatsen zijn makkelijk vol te houden, als je maar niet denkt dat je op stiletto's moet gaan rondlopen. :')

Jammer zeg, ze is inderdaad echt geweldig!
    Haha was ik ook niet van plan, maar je wordt niet geplet door alle mensen of zo? (':

“Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

Styles schreef:
    Ik ga ontzettend vaak naar concerten. Maar dat zijn vooral metal bands, waar je niet vooral wilt staan als je klein en tenger bent.
    Wel ben ik in het klokgebouw geweest. Maar toen was het enkel een enorme vloer, zonder rangen.
    Je moet je kaarten altijd kopen bij de site die de site waar het word gegeven aangeeft. Meestal is dit ticketmaster en anders moet je even kijken oo weetwaarjekoop.nl

Thanks voor de info, ticketmaster stond idd op de site! Ik ben wel klein (1,60m)... Is dat een probleem denk je?

lovelyreads schreef:
    (...)

Thanks voor de info, ticketmaster stond idd op de site! Ik ben wel klein (1,60m)... Is dat een probleem denk je?

Ticketmaster is prakties altijd het verkooppunt. Dus dat is gewoon goed.
    Ik weet niet wat voor muziek het is en of er echt mensen gillend gek worden daar, door hun idool ofzo? Ik ben vooral concerten gewent waar er moshes en wall of deads zijn en dan wil je er niet tussen staan. Maar als het gewoon 'normale' muziek is en een normale fanbase, is het niet echt een probleem. Je kan meestal wel gewoon tussen mensen doorkijken en het podium is alijd een stuk hoger, dus het is altijd wel goed te zien. Zelf ben ik 1.80 dus heb daar geen ervaring mee. En als je het niet kan zien, vraag je gewoon of diegene een stapje opzei doet. ;p

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Styles schreef:

Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

lovelyreads schreef:
    (...)

Jammer zeg, ze is inderdaad echt geweldig!
    Haha was ik ook niet van plan, maar je wordt niet geplet door alle mensen of zo? (':

Ik niet, maar ik ben zo'n type dat gewoon een harde duw teruggeeft als iemand mij durft te pletten. :')
    Maar ik verwacht niet dat iedereen daar gaat duwen en trekken.

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Ik heb geen idee, sorry :')

Maar ik ben wel naar k3 geweest. :Y)

wat was dit ookalweer

Ik ben ook niet zo groot, maar ik ben wel eerste rang op twee concerten geweest. Je kan het prima zien, meestal moet je gewoon achteraan gaan staan bij de hekken, aangezien iedereen graag naar voren dringt. Daar heb je de ruimte en kan je het zeker goed zien.

Your make-up is terrible

ok top, thanks voor alle reacties en info!

Ik heb een verrekijker voor dit soort dingen, maar ik vergeet hem altijd :Y) Kan wel handig zijn, hoor (:

[ bericht aangepast op 18 juni 2014 - 15:18 ]

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Als je echt vooraan wilt staan zou ik er ook vroeg heengaan. Over het algemeen is het podium wel goed te zien. Als je binnenkomt, zorg dan dat je iets te drinken kan regelen. Ik heb tot nu toe altijd geluk gehad met mensen van de beveiliging die met emmers en bekertjes water rondliepen die je kon bemachtigen als je bij het hek aan de voorkant stond (Ahoy en HMH), maar ik heb genoeg mensen gehoord die dit niet gehad hebben. Als je vroeg gaat kan ik je aanraden om een portable oplader mee te nemen, hier heb je veel aan als je telefoon bijna leeg is en je nog foto's wil maken (maar je moet natuurlijk niet je hele concert door je telefoon kijken ;)), en op de terugweg. Verder is alles wel zo'nbeetje gezegd? Staanplaatsen zijn inderdaad goed te doen, als je maar gewoon op je sneakers gaat.

Spinning around, I'm weightless.

Ik ging ooit naar een concert en toen moest ik op een selfie :C

quidquid excusatio prandium pro

En ik ben ook naar K3 geweest

Spinning around, I'm weightless.

Ik ben ook nog maar twee concerten geweest, in het ziggodome en een in HMH. Bij hmh moest de deo van mijn vriend ook weg worden gegooid. Bij Ziggodome werd alleen het dopje van mijn flesje er af gehaald.
    Het is wel te doen om zo lang te staan, maar ik zou wel goede schoenen aan doen waar je lang op kan staan.

Alleen maar tranen van geluk