• GIP, afgekort van Geïntegreerde Proef, die ene mondelinge presentatie dat je eindwerk is en je eindresultaten zal bepalen om te slagen. Vorig jaar een hele klus toen ik alle afdelingen van het ziekenhuis waar ik stage deed (op boekhouding) moest kennen en alle geschiedenis van het ziekenhuis, en dan heb ik het nog niet over de rest. Dit jaar was het iets totaal anders. We hadden dit schooljaar een mini-onderneming, ik heb het hele schooljaar mezelf moeten verdiepen in het organiseren van een zakenreis voor virtuele zakenpartners uit Italië. Ik heb net zoals vorig jaar veel zitten zuchten en klagen, maar ik ben blij te kunnen zeggen dat ik er helemaal klaar voor ben!
    Ook al moet ik dit jaar twee powerpoints presenteren (nou één maar half, omdat ik die met mijn klasgenoot doe, maar de andere is volledig van mezelf) voor een jury van een aantal mensen, ik ben er klaar voor!
    Vorig jaar was ik onzeker over mijn GIP, dit jaar minder en dat verbaasd me wel. Hopelijk ben ik er vrijdag nog altijd klaar voor, worden de zenuwen niet te erg en doe ik het goed. Ik wil dit jaar graag afstuderen, dus het moet wel gaan! Vorig lukte het ook wel, dus ik weet niet of ik zou moeten twijfelen, maar toch is het altijd spannend.

    Ik moest dit even meedelen, hehe. Om het verder nuttig te houden, zijn jullie ooit voor iets op school zo zeker geweest van jezelf?

    [ bericht aangepast op 11 juni 2014 - 19:31 ]


    16 - 09 - '17

    Het vast gaat lukken! Ik ben nooit zeker van mijzelf of school, welk punt ik ook haal. Zelfs als ik alles 100% ken. :c


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    Het vast gaat lukken! Ik ben nooit zeker van mijzelf of school, welk punt ik ook haal. Zelfs als ik alles 100% ken. :c


    Dat heeft iedereen wel denk ik, haha en ja, hopelijk lukt het idd (:


    16 - 09 - '17

    Veel succes!

    Nestor schreef:
    Veel succes!


    Dankjewel!


    16 - 09 - '17