IK ben kompleet gesloopt,
Vanochtend kwam ik om half acht op stage aan en zag mijn collega al staan. Ik liep naar binnen en ze zegt , moet je dit zien. Dus ik kijk het multifunctioneel lokaal van bso en peuteropvang in. Zo'n drie cm water, platen uit het dak, druppels die vallen en overal een mega zooi. Zegt ze me dat de leiding vanacht of ergens in het weekend gesprongen is. Dus zeg ik 'Naja gelukkig kunnen ze in de speelhal (gymzaal) dan verder'. Ze zegt ga daar eens kijken. Kom ik daar. Het heeft een trapje het stond heel erg hoog het water. Ook vol evenals handenarbeid lokaal en onze wc.
Gelukkig hadden wij op het kinderdagverblijf geen schade of last. Voordeel dat de peuteropvang op dinsdag er maar drie heeft en wij er maar zes dus die konden naar ons. In de middag mocht de bso in ee klaslokaal. Vanaf acht uur tot waarschijnlijk zes uur is er vollop gepompt en schoon gemaakt. In de bso is er maar 1 kast die niet nat geworden is en te gebruiken is. Alle papieren zijn nat, vaderdag kadootjes hebben ze nog gered en voor de rest bijna al het speelgoed. Dus we hebben ook heel de dag zonder stroom gezeten. Al hadden we mazzel met een lieve Jumbo naast de deur. we mochten voedsel bij hun in de koeling zetten, flesjes melk voor de kleintjes opwarmen, koffie en thee halen en ze kwamen zelfs een gratis worstenbroodje brengen naar ons.
Iedereen , ook de kinderen , waren heel erg onder de indruk en wij vooral geschrokken en gestrest.
Hieronder een aantal foto's.
Nadeel was dat wij een rottuin hebben door de regen lag alles onder dus we zaten als het ware opgesloten.
Change is for weirdos ~ Niall Horan