• It's like hell, seriously. Ik gebruik een extern toetsenbord op het moment, maar dat is ook weer niet het van het.
    Mijn toetsenbord werkt dus maar half. De Q, S, D, F, J, K, L en de M werken niet op mijn ormaal toetsenbord. Er zit geen vuilt tussen of zoiets, dus daar ligt het niet aan.
    Weet iemand wat ik eraan kan doen, want dit is echt irritant ...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Bij je configuratiescherm even kijken bij je toetsenbord en kijken of je iets kan updaten of herstellen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Bij je configuratiescherm even kijken bij je toetsenbord en kijken of je iets kan updaten of herstellen.


    Hebben we al geprobeerd.
    Toch bedankt (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    (...)

    Hebben we al geprobeerd.
    Toch bedankt (:


    Helaas, dat hielp de vorige keer bij mij wel.
    Heb je toevallig laatst geprobeerd je laptop uit elkaar te halen?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Helaas, dat hielp de vorige keer bij mij wel.
    Heb je toevallig laatst geprobeerd je laptop uit elkaar te halen?


    Dat heb ik nog niet gedaan, maar dat ga ik zelf ook niet doen want ik ben vreselijk met computers. Ik ga het eens aan mijn vader vragen of hem gewoon eens binnendragen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Denk vrees dat je toch naar de computerreparateur moet, voordat je hem nog verder kapot maakt.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Of je hebt je toetsenbord op een andere invoer taal gezet. Had ik laatst ook per ongeluk gedaan :')

    [ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 21:07 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque