• Ik ga nog drie vissen erbij kopen (dan zit ie vol).
    Ik ben nog op zoek naar namen, wie weet goeie?

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 17:04 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik noem mijn vissen altijd naar mijn familieleden. :Y) Of anders blub. Blub de eerste, blub de tweede. Bob doet het ook altijd goed, trouwens.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 18:10 ]


    Your make-up is terrible

    dubbel

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 18:10 ]


    Your make-up is terrible

    dubbel

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 18:10 ]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik noem mijn vissen altijd naar mijn familieleden. :Y) Of anders blub. Blub de eerste, blub de tweede. Bob doet het ook altijd goed, trouwens.


    Geweldig. Haai, Elvis en Bob xD

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 18:23 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik heb me heilig voorgenomen dat als ik ooit twee huisdieren zou hebben die broers of broer en zus zijn, ik ze Mycroft en Sherlock noem. :')


    help

    Ik wilde mijn kat ooit MarcEnRita noemen, maar ik mocht niet van mijn vader :'D Nu zitten we met Robert Downey Junior of Leonardo in ons hoofd. Misschien zijn dat namen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Amidala schreef:
    Ik wilde mijn kat ooit MarcEnRita noemen, maar ik mocht niet van mijn vader :'D Nu zitten we met Robert Downey Junior of Leonardo in ons hoofd. Misschien zijn dat namen?


    Geweldige namen voor een kat

    De kleur kan verschil maken maar ik vind Leonardo geweldig ^^

    [ bericht aangepast op 28 maart 2015 - 17:04 ]


    Not all those who wander are lost.

    Ik had 4 vissen: Alvis, Oscar, Blub en Plof. Plof omdat het leek alsof zijn ogen gingen ontploffen.xD


    I've hurt you again. How foolish can one man be?

    Ik had alleen maar guppy's dus ik denk dat je wel kon raden hoe ik die noemde.
    (Guppy1, guppy2, guppy3 etc.)


    26 - 02 - '16