Yep, overdag is mijn oh zo meesterlijke brein zo dood als de woestijn en 's nachts zo levendig als Las Vegas. Ik ben nu dus vreselijk aan het piekeren en daar loop ik een beetje mee vast. Wees voorbereid op een onduidelijk geschreven verhaal. Ik ben slecht in verwoorden en over dit soort dingen praten (ben ondertussen al een halfuur aan het typen, piekeren en denken). Daardoor gooi ik dan ook vaak dingen door elkaar. En vaak vergeet ook gewoon driekwart op te schrijven, dat kan later komen. :'D And here you have my reason why I don't write anymore.
Mijn 18e verjaardag staat met een maand voor de deur. Nog een beetje ver weg, I know, maar toch ben ik nu al aan het piekeren. Anyway, mijn ouders zijn gescheiden en ik vier dus mijn verjaardag apart, de ene dag met m'n vader + familie en de andere dag met m'n moeder + familie. En dat is het probleem niet, extra taart, hoera. Bij mijn moeder vier ik altijd bij haar thuis, logisch en bij mijn vader ook, maar sinds een jaar woont hij bij zijn takkewijf vriendin, wat ik hem erg kwalijk neem. Ik mag haar niet en zij mag mij niet, geweldig. Nu zal ik waarschijnlijk dus mijn verjaardag bij haar moeten vieren, en dat is dus mijn probleem. Ik ben in het afgelopen jaar wel twee hele keren bij haar in huis geweest En mijn god, wat heeft zij een lelijk huis :'D. En zou het bij haar gevierd worden, voel ik me dus gast op mijn eigen verjaardag, which is kinda awkward. Het voelt namelijk heel raar om na mijn eigen verjaardag weg te gaan en het zou toch wel heel fijn zijn dat ik op 'mijn' dag ook een goed gevoel heb.
Er zit ook nog een hele geschiedenis achter dat ik absoluut geen goede relatie met m'n vader heb, maar we doen toch ons best, al twijfel ik soms aan hem, maar goed. En mijn vader heeft mijn broer en ik dus niet bij zijn relatie betrokken. Op die manier heeft hij dus zeg maar twee verschillende levens opgebouwd waarvan het lijkt dat hij niet wil dat ze wat met elkaar te maken heeft. Dat speelt ook mee met de keuze.
Nu heb ik dus een dilemma, het bij mijn moeder vieren en m'n vader ongelukkig maken. Zij heeft daar overigens geen probleem mee, want ze kan heel goed opschieten met die kant van de familie. Of toch bij die vriendin vieren en mezelf ongelukkig maken.
First world problems, birthdays.
Mag misschien een klein rotprobleempje zijn, maar ik zit er toch mee.
[ bericht aangepast op 31 mei 2014 - 1:57 ]
Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.