• Hallo Q-lettertjes,

    ik heb laatst een programma gezien op een net (weet niet meer welke helaas) en het ging over reïncarnatie.
    aangezien ik halverwege ben gaan zien wegens het zappen van de tv heb ik voor mijn doen iets belangrijks gemist.
    hieronder is een informatie (?) clipje te zien :



    ik ben vooral geïnteresseerd in het Titanic gebeuren. (00:49 - tot het einde van het clipje)
    heb al dagen research gedaan op youtube maar kan het niet echt vinden.
    alle mogelijk titels gemixt en gehusseld in de hoop het te vinden maar het lukt niet (huil)
    het gaat/ging over een jongen die zijn vorige leven herinnert als Thomas Andrews (de ontwerper van de Titanic)

    kunnen jullie mij helpen om het te kunnen vinden zodat ik het helemaal kan zien (en opslaan !!)

    Groetjes _O_


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Ik heb er wel ooit over gehoord, maar ik heb zelf echt geen idee, sorry


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 8:30 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Als je nog weet op welke dag het was, kan ik even voor je kijken of wij de tv-gids toevallig nog hebben liggen van die week! Zelf zou ik het niet weten anders, hopelijk iemand anders wel.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik heb geen idee, maar het klinkt gaaf ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik zou in ieder geval niet gaan kijken op YouTube, omdat daar meestal slechts korte fragmentjes te zien zijn, maar via google de hele aflevering proberen te bemachtigen en daar dat stukje proberen te zoeken. (:

    [ bericht aangepast op 26 mei 2014 - 9:30 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik weet waar die staat, een momentje. ;3


    Your make-up is terrible

    Ik kan hem niet meer terug vinden, ik kwam erop via onderstaand filmpje.


    Your make-up is terrible

    Klik!
    Dit is een link dat naar een video wijst waar wel gesproken wordt over een vrouw die dacht dat ze een vorig leven op de Titanic had, maar deze video duurt maar acht/negen minuten.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!