Ik weet niet of hij hier goed staat, maar ik wist niet zo goed waar anders.
Ik kijk wat op tv over het inenten van kinderen, gewoon een tv show waar het toevallig aan bod kwam. Nu vraag ik me af hoe jullie daarover denken.
Je ziet de laatste tijd ook vaak inentingen die fout zijn gegaan, kinderen die er autistisch van worden zijn, andere dingen zoals slaapziektes.
Ikzelf heb mijn eerste inentingen toen ik 2 maanden was gewoon gehad, maar bij de tweede keer heb ik ze niet beide gehad, enkel de DTP (difterie, tetanus en polio). Eerlijk gezegd ben ik het daar ook mee eens, want die inenting vind ik zelf ook heel belangrijk. De andere (BMR) vind ik helemaal niks en tegenwoordig ook best achterhaald. De b erin staat voor de bof, wat tegenwoordig niemand meer krijgt. Mijn broer is er echter wel tegen ingeënt en kwam thuis van Tsjechië met een andere vorm van de bof, lekker dan. Die is echter wel minder gevaarlijk, trouwens.
Voor baarmoederhalskanker heb ik heel bewust niet gekozen, die is zo kort getest en werkt tegen zo weinig dat ik het eigenlijk belachelijk vind. Ze weten nog niet eens wat het doet op lange termijn en je moet hem toch elke zoveel jaar halen, wat niemand gaat doen volgens mij, omdat het dan toch niet meer gratis is. Er zijn wel meer van die opvliegingen van de overheid geweest van inentingen waarover je nu niks meer hoort.
Wat vinden jullie?
[ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 23:03 ]
Your make-up is terrible