Hallo iedereen,
Het is sinds iets meer dan een maand uit met mijn vriendje, we hebben 3 maanden een relatie gehad, ik weet dat het niet heel erg lang klinkt maar het voelde wel lang,omdat we al een halfjaar daarvoor met elkaar liepen.
hij had het uitgemaakt omdat we te veel ruzie hadden en elkaar te weinig zagen. Nou ik was er echt helemaal kapot van (nu nog steeds eigenlijk)
Maar mijn ex gaf nadat het uit was, nog hele rare signalen naar mij toe, hij had het over mij in een string, over nog seks met mij etc. Dus daardoor bleven we ook steeds praten, waar ik nu wel echt spijt van heb, want als puntje bij paaltje komt, zegt hij toch weer dat hij me niet meer wil.
het allervervelendste is ook nog wel, dat we collega's zijn dus ik word elke week wel 2 keer met hem geconfronteerd.
ik heb tegen hem gezegd dat ik het er nu uiteindenlijk wel mee eens ben dat we uit elkaar zijn, maar dat we nu ook allebei niet echt bepaald gelukkig zijn.
maar nu wil ik hem dus echt het allerliefste van de hele wereld weer terug, ik denk nog steeds elke dag aan hem, aan zijn lieve goedemorgen berichtjes, en zijn lach en de manier waarop hij mij altijd weer aan het lachen kreeg. Ik mis hem gewoon ontzettend, ik wil hem zo graag terug,maar heb echt geen flauw idee
[ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 17:04 ]