• Ik heb een beetje veel story ideeën dus zouden jullie willen kijken welke ik uit moet werken?

    Nachten |

    Nina is een apart mens. Ze heeft geen zintuigen. Er zijn wel meer zonder zintuigen. Deze worden Nachten genoemd. Maar Nina wil niet zijn zoals zij zijn. De Nachten proberen Nina te grijpen. Ze moet een zintuig hebben! Er volgt een weg van zware operaties, slapeloze nachten en meer mensen zonder zintuigen. Gaat het ooit nog goed komen?


    Lily Luna Potter ||
    Lily Luna Potter is een heks. Lily is heel slim en moedig. De zoon van haar vaders aardsvijand komt in Griffoendor terecht. Lily raakt bevriend met Scorpius. Haar moeder vindt het fijn dat Lily iemand heeft. Maar haar vader zet Lily de deur uit. Dus vlucht ze naar het huis van Scorpius. Zal haar vader ooit geloven in ware vriendschap? Of gelooft hij dat Lily verliefd is op Scorpius? Ze wil het niet meer weten. Alles was zo leuk en gezellig tot haar vader erachter kwam.


    Moon |||
    Tess is een snel werkend persoon. Toch kan ze nog steeds niet geloven dat haar dochter ook naar Zweinstein gaat. Anna beleeft veel plezier. Maar of dat met Draco ook gaat gebeuren is nog maar de vraag...



    Vinden jullie het wat? Ik zou het leuk vinden als jullie reageren. :)

    [ bericht aangepast op 23 mei 2014 - 6:40 ]

    Dan vind ik Nachten het leukste van de drie.


    Physics is awesome

    Nachten is wel leuk, maar Moon is ook leuk. Lily Luna Potter is het leukste vind ik persoonlijk.


    all because i liked a girl

    Nachten :Y)


    wat was dit ookalweer

    Armastus schreef:
    Nachten :Y)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Eyes schreef:
    Dan vind ik Nachten het leukste van de drie.


    26 - 02 - '16

    Het spreekt mij allemaal eigenlijk niet zo aan, maar ik zou voor Nachten kiezen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Videnda schreef:
    Het spreekt mij allemaal eigenlijk niet zo aan, maar ik zou voor Nachten kiezen.


    Ex astris, sciencia

    Nachten lijkt mij inderdaad ook echt heel awesome.


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso