• onze gitariste had getypt met de live chat:
    REMBER THE NAME DEYAVU!

    en toen zei Tokio hotel in koor : deyavu?!?

    zelf heb ik het niet kunnen horen mijn compu viel uit :(
    maar hoe hip :|


    We're going to make it!

    Cuteness. n__n


    -

    Ik vroeg of ze hi kim wouden zeggen en dat deden ze ook in koor :)

    ik heb het ook nie gehoort maar het is wel vet(lol)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Omg n_n' xD
    Zeker een groote chaos daar in die chat.

    IK KON NIE OP DE CHAAT Ö
    vertel mij,wa gebeurde er?
    xx


    everybody needs a song.

    IK KON NIE OP DE CHAAT Ö
    vertel mij,wa gebeurde er?
    xx



    ik vroeg aan hun zeg hi kim(3 x) en toen zeiden ze in koor hi kim :D (hoera)

    Lieve kinders,
    Ik kon niet op de chat dus vertel alles wat er is gebeurt (de belangrijke dingen toch) (:


    The soul needs autumn.

    Omfg iedereen is kei onder de indruk da ze hunne naam zeide ma morge zijn ze da almaal al vergete -_-

    Omfg iedereen is kei onder de indruk da ze hunne naam zeide ma morge zijn ze da almaal al vergete -_-

    Daarom zei ik dus de belangrijke dingen x) Als ze nu aan het strippen waren ofzo dat noem ik belangrijk.


    The soul needs autumn.

    (...)
    Daarom zei ik dus de belangrijke dingen x) Als ze nu aan het strippen waren ofzo dat noem ik belangrijk.

    Jhoa inderdaad.Maar ik vond het wel grappig.Het is een site uit amerika en ze waren altijd bezig; kom terug naar europa !! vergeet ons niet,en van die dingens en dat was echt wel sweet om te zien dat fans da zeide n_n!En ik vond het kei belachelijk van die dingens van; zeg mij nnaam !! late we beste vriende worde nzu -_-

    (...)
    Jhoa inderdaad.Maar ik vond het wel grappig.Het is een site uit amerika en ze waren altijd bezig; kom terug naar europa !! vergeet ons niet,en van die dingens en dat was echt wel sweet om te zien dat fans da zeide n_n!En ik vond het kei belachelijk van die dingens van; zeg mij nnaam !! late we beste vriende worde nzu -_-

    Ik kon toch niet op die site, ben ik maar een film gaan zien (:
    Zo'n chat dingens vind ik dom, ze kunnen ons toch niet zien.


    The soul needs autumn.

    Omfg iedereen is kei onder de indruk da ze hunne naam zeide ma morge zijn ze da almaal al vergete -_-


    ik heb tot 10.30 geslapen dus ik heb die chat gemist.
    Maar ik geef jouw wel gelijk hoor.
    Like Elke dag komen ze wel een fan tegen op straat/m&g/ brief/enz..
    Dusja..


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Ik kon toch niet op die site, ben ik maar een film gaan zien (:
    Zo'n chat dingens vind ik dom, ze kunnen ons toch niet zien.

    ik heb de vragen gevolgd xD van die amerikaantjes en serieus ze waren grappig
    euhm toch wel ze konde u zien
    gkon een vraag stellen, gkon zo een micro iets zeggen en laten afspelen en die hoorden dat
    en alsj cam had kon je die cam aanleggen vlug iets zeggen en afdoen zo like 30sec. en die konden dat zien ^-^


    Gilles (ll)

    (...)
    Ik kon toch niet op die site, ben ik maar een film gaan zien (:
    Zo'n chat dingens vind ik dom, ze kunnen ons toch niet zien.

    Inderdaad.En waarschijnlijk waren het allemaal mensen met een gemidelde leeftijd van 15 jaar fsu x) niks tegen fans van 15 jaar. Maar sommige gaan er gewoon over x)

    (...)
    ik heb de vragen gevolgd xD van die amerikaantjes en serieus ze waren grappig
    euhm toch wel ze konde u zien
    gkon een vraag stellen, gkon zo een micro iets zeggen en laten afspelen en die hoorden dat
    en alsj cam had kon je die cam aanleggen vlug iets zeggen en afdoen zo like 30sec. en die konden dat zien ^-^

    Ah ik blijf het dom vinden x)


    The soul needs autumn.