Vandaag moesten we dus voor een bepaald vak een schoolproject doen. Om een lang verhaal kort te maken heeft iemand van dat groepje er een beetje met de pet naar gegooid en dat kan invloed hebben op het cijfer van iedereen in ons groepje. Ik wil het liefst niet te veel in details treden, omdat ik het lastig vind om dit allemaal op het internet te zetten.
Nu moeten we ook een soort evaluatie schrijven over hoe je vond dat het is gegaan. De samenwerking verliep sowieso al niet zo lekker, maar ik houd er niet van om met mijn vinger naar haar te wijzen. Het mag dan wel zo zijn dat ze overal heel makkelijk over denkt en het allemaal niet zo erg lijkt te vinden als er door haar iets fout gaat, ik wil niet te beschuldigend overkomen in die evaluatie. Uiteindelijk heb ik het zo netjes mogelijk gehouden en het verteld zoals het is gegaan, maar die mail uiteindelijk versturen was toch nog steeds lastig.
Hebben jullie weleens in zo een situatie gezeten en hoe zijn jullie daar toen mee omgegaan? Of hoe zou je ermee omgaan?
Hamartia