• Hai guys!

Ik ben bezig met een nieuw haakproject. Voor mijn verjaardag kreeg ik een haakboek met patronen voor aapjes met verschillende outfits. Nu ben ik vier aapjes aan het maken voor mij en de drie vriendinnen waar ik dat boek van kreeg. Het is een verrassing =D

Ik heb precies bij elkaar opgeteld hoeveel bollen katoen ik nodig had. Bijvoorbeeld: voor aap 1 20 gram blauw en voor aap 2 40 gram blauw, een bol katoen is 50 gram dus ik heb twee bollen nodig.
    Nu blijk ik toch niet genoeg te hebben van één kleur. Waarschijnlijk komt dat omdat ik een grotere haaknaald gebruik van bij het patroon staat S:

Ik heb deze kleur bij de winkel laten bestellen, want ze hadden net die kleur niet daar, maar de leverancier was net geweest dus ik moet nog twee weken wachten ):
    Eigenlijk werkt dat zelfs een beetje demotiverend om verder te gaan ;x Terwijl ik nog genoeg andere onderdelen kan haken..

Begrijpen jullie hoe vervelend dit is (cat).

[ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 19:22 ]

Dat is inderdaad erg vervelend. In de proefwerkweek en de examenweek borduur ik altijd, zodat ik de wachttijd voordat ik het klaslokaal mag verlaten vol krijg. Laatst was mijn draad ineens op, waardoor ik niet verder kon en ik heel geïrriteerd raakte.
    Als ik nu toevallig bij mijn oma was geweest, had ik je een bol katoen opgestuurd. :')

"Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

Ja, dat is heel vervelend. Dat snap ik wel.
    Wat ik echt vervelend vind is het feit dat mijn ouders mij niet zelf laten kiezen op het gebied van religies en naar de kerk gaan. Ik ben verdomme 18 jaar en ik mag niks zelf beslissen.

26 - 02 - '16

Ah daar word ik ook altijd chagrijnig van als ik ergens op moet wachten. Mijn moeder is namelijk bezig met mijn galajurk, alleen ze kon niet verder omdat ze de verkeerde rits had gekocht. Ik heb nu al de grove versie aangehad, alleen dan wordt je nog enthousiaster voor het eindresultaat.
    So, I feel you, Emma. D:
    Kun je niet alvast iets anders gaan maken? ^^

Deep inside, I've never felt alive

Dat is rot!D':

We will not be quiet, Stonewall was a riot!

Oh, hoe stom!

Ik had het even tijdens het schilderen. Gelukkig nam mijn moeder me de volgende dag al mee naar de winkel om verf te gaan halen. (:

“To live will be an awfully big adventure.”

Ah dat is echt irritant :/

Aerials, in the sky. When you lose small mind you free your life .

Dat heb ik vooral met knuffels maken van vilt, kom ik net te kort van 1 kleur en kan ik ook niet meer verder en dan is het s'avonds wanneer alle winkels dicht zijn -.-
    En dan duurt het zo veer paar weken voordat ik verder ga :'D..

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Ahwwww :(

so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

Nawh, dat is stom. :c

•*• Lululu •*•