• A F W I J K E N D

    EEN TRAGISCH EINDE BEGINT BIJ EEN GEWONE KEUZE


    Futuristisch Chicago. De stad is opgebouwd in vijf facties die elk een andere waarde van leven vooropstellen: Eruditie (intelligentie), Onverschrokkenheid (dapperheid), Oprechtheid (eerlijkheid), Vriendschap (vrede) en Zelfverlooching (onzelfzuchtigheid). Ieder jaar ondergaan alle zestienjarigen een test die uitzoekt welke factie het best bij hun persoonlijkheid past.

    Wanneer Neania ‘Nia’ Varraso tijdens de kiesceremonie van Vriendschap overstapt naar Eruditie had ze nooit gedacht dat ze haar eigen dood een duwtje in de rug gaf. Tijdens haar inwijding komt Nia te weten dat haar factievertegenwoordigster, Jeanine Matthews, een nieuw serum heeft ontwikkeld om alle afwijkenden op te sporen. Na de inwijding bij Eruditie start voor Nia een race tegen de klok om haar geheim zo lang mogelijk verborgen te houden en haar ontmoeting met de dood zo lang mogelijk uit te stellen. Maar zal ze in haar missie slagen?

    Trailer

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 16:31 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Abo c:


    26 - 02 - '16

    Trailer


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Deze ga ik zeker lezen, maar ik moet eerst nog even insurgent uitlezen (of zitten hier geen spoilers in?)


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Het zal parallel lopen met de boeken, maar tegen dat ik zover zit, heb je Insurgent zeker al uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik neem een abo, maar ga het pas lezen nadat ik alle drie boeken uit heb. Don't worry. Ik lees snel. Het is gewoon kwestie van geld krijgen en boeken kopen, wat hopelijk bij de einde van deze maand is. *O*


    -

    Ziet er echt leuk uit. Goede trailer ook (:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Yeah thanks.
    Ik heb de trailer samen met Peregrine gemaakt, dus zij verdient ook wel wat credits. (:


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoofdstuk 1


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    UPDATE SCHRIJFSTER: Ugh ik heb het erg druk met mijn studies, dus ik heb niet erg veel tijd om te schrijven voor het moment. Ik ben al begonnen met hoofdstuk twee, maar het is nog niet af. Ik probeer zo snel mogelijk een nieuw stukje te typen, maar ik wil ook eerlijk zijn tegen jullie en een reden geven waarom er nog geen nieuw hoofdstuk online staat.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Hoofdstuk 2


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?